گوگل بروزرسانی جدیدی برای رویداد جام جهانی ۲۰۲۲ انجام داد

گوگل با هدف دسترسی هر چه بهتر به نتایج بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ بروزرسانی جدیدی انجام داده است. با این سرویس اکنون کاربران می توانند رویدادها و نتایج را بهتر و راحت تر دنبال کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه کاربران جستجوی گوگل اکنون می توانند از تاریخ ۲۹ آبان تا […]

گوگل با هدف دسترسی هر چه بهتر به نتایج بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ بروزرسانی جدیدی انجام داده است. با این سرویس اکنون کاربران می توانند رویدادها و نتایج را بهتر و راحت تر دنبال کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه کاربران جستجوی گوگل اکنون می توانند از تاریخ ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر رویدادهای بازی های جام جهانی فوتبال را در گوگل جستجو کنند. برای این کار کافیست عبارت Word Cup را جست و جو کنند. بدین ترتیب کلیه نتایج و اطلاعات مربوط به آن بصورت اختصاصی و جداگانه در بالای نتایج نشان داده خواهد شد. در این اطلاعات تاریخ بازی ها و نتایج نیز وجود دارد.

در صورت پیگیری بازی ها برای تیم دلخواه و یا رویداد خاص باید روی نماد زنگوله در گوشه سمت راست ضربه زده شود. همچنین در صورت کلیک روی مسابقه مدنظر و دنبال کردن آن، امتیازات و بازی ها بطور لحظه ای نمایش داده خواهد شد.

طبق گزارش انگجت این جست و جوها برای جستجوگر گوگل برای دسکتاپ عرضه نشده است. کاربران برای دیدن خلاصه بازی ها می توانند ویدئوهای آن را از فیفا پلاس و در صفحه جستجو ملاحظه کنند. گوگل قصد دارد با ایجاد برچسب برای مشاغل ، کاربران را در یافتن مکان بازی ها یاری کند.‌

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال