Google+ با تغییرات عمده به‌روزرسانی می‌شود

Google+ یکی از برنامه‌های گوگل که مدت‌هاست مورد توجه کمتری واقع شده، با ارائه نسخه به روزرسانی شده جدید، دوباره زنده می‌شود. این به‌روزرسانی یک ویژگی قبلی را به برنامه برگردانده و ویژگی‌های جدیدی را نیز برای کاربران خود به ارمغان آورده است. به نظر می‌رسد که گوگل می‌خواهد کاربران اندروید و آی‌او‌اس را بار […]

Google+ یکی از برنامه‌های گوگل که مدت‌هاست مورد توجه کمتری واقع شده، با ارائه نسخه به روزرسانی شده جدید، دوباره زنده می‌شود. این به‌روزرسانی یک ویژگی قبلی را به برنامه برگردانده و ویژگی‌های جدیدی را نیز برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

به نظر می‌رسد که گوگل می‌خواهد کاربران اندروید و آی‌او‌اس را بار دیگر به استفاده از برنامه گوگل پلاس ترغیب کند اما این کار بدون آپدیت جدید امکان‌پذیر نیست.

با این حال، این غول جستجو اعلام کرده که گوگل پلاس قابلیت Event را دوباره دریافت خواهد کرد. این قابلیت از 5 بهمن فعال خواهد شد و به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود رویدادهای جدیدی را در وب گوگل پلاس ایجاد کرده و یا عضو رویدادها شوند. با این حال، گوگل اظهار داشته که رویدادها در این زمان G Suite در دسترس نخواهد بود.

علاوه بر این، به روزرسانی جدید قابلیت زوم را به تصاویر وب گوگل پلاس اضافه کرده که به ویژه برای عکاسان مفید است.

دیگر ویژگی جدید گوگل پلاس بر جنبه مکالمات تمرکز دارد. در واقع، گوگل تصمیم دارد که کامنت‌های با کیفیت پایین را از پست پنهان کند، بنابراین، تنها کامنت‌های مهم قابل مشاهده خواهند بود. البته کامنت‌های پنهان شده نیز می‌توانند با کلیک بر گزینه ” View more comments” دیده و خوانده شوند.

تمام این سه ویژگی جدید که گفته شد در طول دو هفته آینده برای کاربران اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال