گوگل مهاجرت کاربران آیفون اپل را به گوشی‌های پیکسل خود ساده کرده است

احتمالا از معرفی پیکسل‌های جدید گوگل به عنوان جانشین نکسوس‌های این شرکت با خبر شده‌اید. گوگل در نهایت پیکسل‌های جدید خود را معرفی کرد و با مشخصات فنی قدرت‌مند به سراغ دیگر رقیبان خود همچون اپل و سامسونگ رفته است. بودند کسانی که به محض معرفی پیکسل‌های گوگل، این دو را با آیفون‌های جدید اپل […]

احتمالا از معرفی پیکسل‌های جدید گوگل به عنوان جانشین نکسوس‌های این شرکت با خبر شده‌اید. گوگل در نهایت پیکسل‌های جدید خود را معرفی کرد و با مشخصات فنی قدرت‌مند به سراغ دیگر رقیبان خود همچون اپل و سامسونگ رفته است. بودند کسانی که به محض معرفی پیکسل‌های گوگل، این دو را با آیفون‌های جدید اپل مقایسه کردند و گوگل هم که به خوبی از این موضوع آگاهی دارد راه حل جدیدی را برای کاربران مهاجر آیفون در نظر گرفته‌ است.

گوکل با در نظر گرفتن آداپتوری مخصوص، مهاجرت کاربران آیفون را به پیکسل‌های خود بسیار آسان کرده است. درواقع این آداپتور با اتصال به آیفون‌های اپل می‌تواند به راحتی فایل‌های مد نظر کاربران را به پیکسل‌های گوگل انتقال دهد. البته این اولین بار نیست که یک شرکت تولید کننده گوشی‌های هوشمند راه حلی را برای انتقال فایل‌ها از دیگر گوشی‌ها ارائه می‌دهد. در گوشی‌های دیگر معمولا برنامه‌ای مخصوص برای این کار در نظر گرفته شده اما تاکنون هیچ‌گونه سخت‌افزاری برای این کار معرفی نشده بود که گوگل با این آداپتور مخصوص این روش را ارائه کرده است.

حال باید منتظر عرضه‌ی رسمی پیکسل‌های گوگل باشیم و ببینم آیا به راستی این آداپتور توسط کاربران اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا در همان جعبه‌ی گوشی‌های پیکسل گوگل برای همیشه باقی خواهد ماند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال