گوگل مپ با قابلیت جدید مصرف بهینه سوخت و پیشنهاد بهترین مسیر بروزرسانی شد

سال گذشته گوگل قابلیت های جدیدی مانند اطلاع از بهینه ترین و سریع ترین مسیر را به سرویس مپ اضافه کرد. این قابلیت تنها در اختیار رانندگان آمریکا و کانادا قرار داشت. اکنون این قابلیت و قابلیت جدید دیگر برای کاربران اروپایی به روز شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت های […]

سال گذشته گوگل قابلیت های جدیدی مانند اطلاع از بهینه ترین و سریع ترین مسیر را به سرویس مپ اضافه کرد. این قابلیت تنها در اختیار رانندگان آمریکا و کانادا قرار داشت. اکنون این قابلیت و قابلیت جدید دیگر برای کاربران اروپایی به روز شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت های جدید سرویس مپ گوگل اکنون در ۴۰ کشور اروپایی در اختیار کاربران قرار گرفته است. داده های دپارتمان ملی انرژی های تجدیدپذیر آمریکا به سرویس جدید گوگل کمک می کند تا سریع ترین مسیر را به کاربران پیشنهاد دهد.

قابلیت جدید گوگل مپ امکان انتخاب سوخت خودرو و نوع پیشرانه ارائه می شود. سپس بر اساس آن و با در نظر گرفتن میزان مصرف سوخت در بزرگراهها بهترین مسیر پیشنهاد می شود. با توجه به نوع پیشرانه های دیزلی و هیبرید برای هر کدام از آنها ممکن است مسیرهای متفاوتی ارائه شود. طبق ادعای گوگل این قابلیت از زمان عرضه تاکنون باعث کاهش تولید آلاینده های کربنی به میزان نیم میلیون تن شده است. قابلیت دیگر برای خودروهای الکتریکی است که تنها با تایپ می توانند نزدیک ترین ایستگاه شارژ را پیدا کنند. حتی جزئیات آن ایستگاه مانند نوع پورت و یا سرعت شارژ ایستگاه را نیز مشاهده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال