به‌روزرسانی جدید نقشه‌خوان گوگل اندروید، امکان اضافه کردن چند مسیر به مقصد را فراهم خواهد کرد

تا چند هفته‌ی آینده، گوگل آپدیتی جدید را برای نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن Maps عرضه خواهد نمود که امکان نمایش راه‌های بیشتر را با جزئیاتی دقیق، برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. در این به‌روزرسانی جدید، مسیرهایی که در آنجا ایستگاه گاز وجود دارد نیز به صورت کامل نمایش داده می‌شود. تصور کنید که شما مسیری را […]

تا چند هفته‌ی آینده، گوگل آپدیتی جدید را برای نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن Maps عرضه خواهد نمود که امکان نمایش راه‌های بیشتر را با جزئیاتی دقیق، برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

در این به‌روزرسانی جدید، مسیرهایی که در آنجا ایستگاه گاز وجود دارد نیز به صورت کامل نمایش داده می‌شود. تصور کنید که شما مسیری را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب کرده‌اید، در همین لحظه می‌توانید به کمک اپلیکیشن Maps مسیری که ارزان‌ترین ایستگاه گاز دارد انتخاب و به آنجا بروید و حرکت خود را با مسیری جدید که از این ایستگاه نمایش داده می‌شود، ادامه دهید.

البته این قابلیت تنها برای نمایش ایستگاه گاز نیست بلکه کاربران قادر خواهند بود تا ایستگاه‌های که در نزدیکی آنها رستوران، فروشگاه و یا کافی‌شاپ‌ نیز وجود دارد را انتخاب و ابتدا به آنجا راهنمایی شوند. همچنین امکان استفاده از دستور صوتی نیز برای کاربران و انجام تنظیمان لازم، وجود دارد.

هنوز زمان دقیق این به‌رورزسانی مشخص نشده است.