تشخیص مکان دوربین‎های خیابانها در Google Maps

گوگل مپ در نسخه جدید خود به تقلید از برنامه پرطرفدار Waze، محل دقیق دوربین های محدودیت سرعت (speed limits) و ثبت تخلف (traffic notifications) را به کاربران خود اطلاع می دهد. بر طبق آخرین اخبار منتشره، این گونه دوربین ها در حال حاضر در بسیاری از مسیرهای جاده ای کشورهای مختلف نصب می شوند […]

گوگل مپ در نسخه جدید خود به تقلید از برنامه پرطرفدار Waze، محل دقیق دوربین های محدودیت سرعت (speed limits) و ثبت تخلف (traffic notifications) را به کاربران خود اطلاع می دهد. بر طبق آخرین اخبار منتشره، این گونه دوربین ها در حال حاضر در بسیاری از مسیرهای جاده ای کشورهای مختلف نصب می شوند و اطلاع از موقعیت آن ها تا حد زیادی از جرایم رانندگی افراد می کاهد. خبرگذاری TechCrunch در این باره می گوید که در نسخه جدید گوگل مپ همچنین، کاربران اندرویدی این اپلیکیشن، علاوه بر اطلاع از محل دوربین های جاده ای؛ می توانند اطلاعات مربوط به ترافیک لحظه ای را از طریق این اپلیکیشن به دیگران اطلاع دهند. این در حالی است که کاربران گوشی های با سیستم عامل iOS از این امکان جدید بهره ای نمی برند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، اگرچه گوگل مپ اپلیکیشنی نام آشنا جهت مسیریابی می باشد اما امروزه اپلیکیشن Waze محبوبیت بیش تری در بین کاربران پیدا کرده است. این اپلیکیشن یک سامانه مسیریابی جهانی است که از سیستم ناوبری گام به گام بهره برده و علاوه بر اینکه مدت مدیدی است که استفاده کنندگان را از محل دقیق دوربین های جاده ای آگاه می کند؛ بلکه به کاربران خود این امکان را می دهد تا با اطلاع لحظه به لحظه از ترافیک شهری، مکان های کم ترافیک تر را جهت رسیدن به مقصد انتخاب کنند و با نشان دادن دقیق نقاط بسته شده یا تصادفات بین جاده ای، بهترین مسیر را به کاربرانش پیشنهاد می کند.

در آخر توجه به این نکته ضروری است که امکان بهره گیری از قابلیت جدید گوگل مپ، تنها برای 40 کشور جهان راه اندازی شده است که از جمله آن ها می توان به آمریکا، کانادا، انگلستان، فنلاند، یونان، ژاپن، استرالیا، یونان، مجارستان، سوئد، استونی، لهستان، زیمبابوه، سرزمین های اشغالی، بلغارستان، روسیه، لتونی، کویت، عربستان سعودی، نامیبیا، فنلاند، اسپانیا، نروژ، برزیل، مکزیک، مراکش و… اشاره کرد که در این میان نام ایران به چشم نمی خورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال