گوگل میت برای کلیه کاربران رایگان اعلام شد

پیش از این تنها کاربران سرویس G Suite قادر به استفاده از ویدئو کنفرانس گوگل میت بوده اند. اکنون گوگل اعلام کرد این سرویس برای کلیه کاربران رایگان خواهد بود. این تصمیم با هدف رقابت بیشتر با نرم افزار زوم صورت گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گوگل طی اعلامیه از رایگان شدن […]

پیش از این تنها کاربران سرویس G Suite قادر به استفاده از ویدئو کنفرانس گوگل میت بوده اند. اکنون گوگل اعلام کرد این سرویس برای کلیه کاربران رایگان خواهد بود. این تصمیم با هدف رقابت بیشتر با نرم افزار زوم صورت گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گوگل طی اعلامیه از رایگان شدن گوگل میت خبر داد. این سرویس پیش از این تنها برای کاربران G Suite قابل استفاده بود. کلیه کاربران برای حضور در کنفرانس می بایست اشتراک آن را خریداری می کردند. گوگل در رقابت با نرم افزار زوم سرویس ویدئو کنفرانس گوگل میت را به رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

نسخه رایگان گوگل میت به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند یک کنفرانس حداکثر 100 نفره را با زمان 60 دقیقه برگزار کنند. این نسخه رایگان محدودیت زمانی استفاده نیز خواهد داشت. همچنین کاربر می تواند صفحه خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و یا کپشن هایلحظه ای را در ویدئو قرار دهد. اهمیت استفاده از ویدئو کنفرانس در زمان قرنطینه باعث شده تا بسیاری از مراکز دولتی، شرکت‌ها و آموزشگاه‌ها و کسب و کارها نیز به سمت نرم افزارهای برگزاری ویدئو کنفرانس بروند. آمارهای گوگل از برگزاری روزانه تا 100 میلیون کنفرانس ویدئوی حکایت دارد. اما همچنان زوم در تعداد برگزاری کنفرانس های آنلاین پیشتاز است. مسئولان شرکت زوم اعلام کردند که تعداد کنفرانس های ویدئویی در این اپلیکیشن 300 میلیون در روز بوده است. اکنون زوم به پرطرفدارترین اپلیکیشن ویدئو کنفرانس تبدیل شده است. گوگل میت نه تنها با زوم بلکه در حال رقابت با مسنجر روم فیسبوک نیز هست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال