گوگل انتخاب نام نسخه بعدی اندروید را بر عهده کاربران خواهد گذاشت

دیگر همگی از این موضوع مطلع هستند که اندروید بعدی N نام خواهد داشت اما این حرف بیان‌گر چه کلمه‌ای بوده و گوگل قصد دارد نام کامل اندروید بعدی را چه چیزی قرار دهد؟ گوگل همیشه نام نسخه‌های مختلف اندروید را از روی شیرینی‌جات انتخاب کرده است. برای مثال اندروید M، اندروید مارشمالو بوده و […]

دیگر همگی از این موضوع مطلع هستند که اندروید بعدی N نام خواهد داشت اما این حرف بیان‌گر چه کلمه‌ای بوده و گوگل قصد دارد نام کامل اندروید بعدی را چه چیزی قرار دهد؟ گوگل همیشه نام نسخه‌های مختلف اندروید را از روی شیرینی‌جات انتخاب کرده است. برای مثال اندروید M، اندروید مارشمالو بوده و دیگر نسخه‌ها نیز اندروید کیت‌کت، ساندویچ بستنی و لالی‌پاپ نام گرفته‌اند.

حال نکته‌ی جالب در مورد اندروید بعدی این است که گوگل ممکن است انتخاب نام نسخه‌ی بعدی اندروید را بر عهده‌ی کاربران بگذارد. مدیر عامل شرکت گوگل، Sundar Pichai، اعلام کرد که ممکن است کاربران هندی نقش مهمی را در انتخاب نام نسخه‌ی بعدی اندروید داشته باشند چراکه قرار است این کاربران به زودی در نظرسنجی شرکت کرده و نام نسخه‌ی بعدی اندروید را انتخاب کنند. اگر بخواهیم در میان شیرینی‌جات به دنبال کلمه‌ای که با حرف N شروع می‌شود بگردیم نمی‌توانیم در زبان هندی به چیز خاصی برسیم. شاید انتخاب شیرینی بادامی nougat، شیرینی فندقی nut bread  و یا شکلات‌های صبحانه معروف Nutella کمی منطقی‌تر به نظر برسد. به‌هر‌حال ممکن است نام انتخابی برای نسخه‌ی بعدی اندروید برای مناطقی که با غداهای هندی نظیر اروپا و آمریکا آشنایی ندارند کمی عجیب به نظر برسد اما طبیعتا مقداری تنوع در انتخاب نام‌ها می‌تواند مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

اگر قرار به معرفی رسمی اندروید N باشد باید منتظر رویداد O/I گوگل در زمستان امسال باشیم. گوگل به احتمال زیاد از نسخه‌ی بعدی اندروید در این رویداد رونمایی کرده و پاییز سال آینده نیز آن را در دستگاه‌های نکسوسی خود منتشر خواهد کرد. نظر شما در مورد نام انتخابی برای نسخه‌ی بعدی اندروید چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال