چت های گروهی گوگل مسیج به رمزنگاری سرتاسری مجهز می شود

گوگل قصد دارد پیام های گروهی RCS در اپلیکیشن گوگل مسیج را به قابلیت رمزنگاری سرتاسری مجهز کند.‌ همچنین از این پس کاربران می توانند از طریق تمامی ایموجی ها به پیام های دریافتی واکنش نشان دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ورج گزارشی را منتشر کرده است که در آن به تصمیم […]

گوگل قصد دارد پیام های گروهی RCS در اپلیکیشن گوگل مسیج را به قابلیت رمزنگاری سرتاسری مجهز کند.‌ همچنین از این پس کاربران می توانند از طریق تمامی ایموجی ها به پیام های دریافتی واکنش نشان دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ورج گزارشی را منتشر کرده است که در آن به تصمیم گوگل برای اجرای رمزنگاری سرتاسری در چت های مبتنی بر پروتکل RCS اشاره می کند. در ابتدا این قابلیت مراحل آزمایشی را طی خواهد کرد و در نهایت بصورت عمومی عرضه می شود. در حال حاضر تنها چت های دو نفره به این ویژگی مجهز هستند.

گوگل ضمن اعلام این خبر به کاربران وعده داده که می توانند از تمامی ایموجی ها برای واکنش به پیام های RCS استفاده کنند.

این قابلیت نیز مراحل آزمایشی خود را بصورت محدود طی می کند. در حال تنها از تعداد محدودی ایموجی می توان برای واکنش به پیام ها استفاده کرد. تلاش های اخیر گوگل با هدف جایگزینی RCS به جای SMS بوده است. اما تاکنون نتوانسته در این راه موفق باشد. با وجود قابلیت های بیشتر در RCS امکان استفاده از آن برای بسیاری از ما وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال