گوگل مسیج به زودی همراه با هوش مصنوعی قابلیت Magic Compose را ارائه می کند

عصر دیجیتال کنونی بخش اساسی از زندگی ما را تشکیل می دهد. از ارتباط با دوستان تا گفتگوهای حرفه ای، همگی از روش های سریع و آسان برای تماس بهره می برند. پیام رسان محبوب Google Messages نیز قرار است با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی نحوه ارتباط ما را تغییر دهد. به گزارش […]

عصر دیجیتال کنونی بخش اساسی از زندگی ما را تشکیل می دهد. از ارتباط با دوستان تا گفتگوهای حرفه ای، همگی از روش های سریع و آسان برای تماس بهره می برند. پیام رسان محبوب Google Messages نیز قرار است با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی نحوه ارتباط ما را تغییر دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت Magic Compose می تواند با استفاده از متن گفتگو پاسخ های مرتبط را پیشنهاد دهد. این قابلیت نسبت به ویژگی Smart Reply از توانایی های بالاتری برخوردار است. این ویژگی همان طور که از نامش پیداست ویژگی های خلاقانه ای را ایجاد می کند. به گفته گوگل برای استفاده از آن به اینترنت نیاز است. زیرا پاسخ های آن از طریق سرویس های گوگل تولید می‌شوند.‌قرار است این قابلیت در آینده ای نزدیک اجرایی شده و در کنار قابلیت های AI در بخش تنظیمات در دسترس کاربران قرار بگیرد.

کاربران در صورت عضویت در تست نسخه بتا می توانند زودتر از بقیه به این ویژگی دسترسی پیدا کنند. Magic Compose می تواند پیام رسانی را هیجان انگیزتر و بهتر از روش های کنونی انجام دهد. Google Messages در استفاده از AI پیشرو خواهد بود و در آینده باید منتظر ویژگی های جدید آن باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال