گوگل پیدا کردن گوشی‌های گمشده را آسانتر کرده است

در سال 2015 شرکت گوگل قابلیت را طراحی کرد که با استفاده از آن هنگامی که عبارت “find my phone” را جستجو می‌کردید، مکان دقیق گوشی هوشمند اندرویدی شما بر روی نمایشگر ظاهر می‌شد. اما هم اینک این شرکت برای پیدا کردن گوشی‌های گم شده کاربران حواس‌پرت راهی جدید را ارائه نموده است. در واقع […]

در سال 2015 شرکت گوگل قابلیت را طراحی کرد که با استفاده از آن هنگامی که عبارت “find my phone” را جستجو می‌کردید، مکان دقیق گوشی هوشمند اندرویدی شما بر روی نمایشگر ظاهر می‌شد. اما هم اینک این شرکت برای پیدا کردن گوشی‌های گم شده کاربران حواس‌پرت راهی جدید را ارائه نموده است. در واقع از این به بعد با جستجوی عبارت “I lost my phone” به سرویس پیدا کردن گوشی‌ متصل خواهید شد. اگر صاحب یک گوشی اندرویدی هستید می‌توانید از روی این صفحه به سادگی مکان گوشی خود را پیدا کرده یا اینکه صدای زنگ آن را به صدا در آورید. علاوه بر آن امکان خارج شدن خودکار از حساب کاربری جی‌میل نیز وجود خواهد داشت. اگر صاحب گوشی آیفون هستید، در صورت جستجوی این عبارت به جهت پیدا کردن گوشی خود به وب‌سایت iCloud.com راهنمایی خواهید شد. برای این منظور می‌بایست ابتدا وارد حساب کاربری گوگل خود شوید و البته این حساب کاربری با گوشی شما آشنایی داشته باشد. در طی بررسی‌های به عمل آمده متوجه شدیم که خوشبختانه این سرویس در ایران به خوبی عمل می‌کند.

findyourphone

علاوه بر آن مهندسین این پروژه در تلاش هستند تا با استفاده از قابلیت‌هایی جدید در حال طراحی، امکان دسترسی سریع‌تر به هاب حساب کاربری کاربران را آسانتر نمایند. لازم به ذکر است که در هاب حساب کاربری خود می‌توانید به تنظیمات امنیتی، اطلاعات شخصی و همچینن دیگر اطلاعات این چنینی در یک مکان خاص دسترسی داشته و آنها را تغییر دهید. در صورت دریافت آخرین بروزرسانی برنامه Google، با گفتن عبارت “Ok Google, show me my Google account”، به صورت مستقیم به بخش هاب حساب کاربری خود راهنمایی خواهید شد. علاوه بر آن در آینده نزدیک در صورت جستجوی نام خود در صورت از قبل وارد شدن به حساب کاربری خود،‌ هاب اکانت شما در بالاترین قسمت نتیجه جستجو پدیدار خواهد شد. شرکت گوگل هنوز در مورد زمان دسترسی کاربران به این ویژگی‌ها اطلاعات خاصی را ارائه نکرده است اما در هر صورت در هر زمانی می‌توانید با رفتن به لینک myaccount.google.com به هاب حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال