گوگل در رابطه با طراحی گوشی‌های نکسوس سخت‌گیری بیشتری خواهد کرد

شرکت گوگل در نظر دارد کنترل و نظارت شدیدتری بر روی گوشی‌های آینده سری نکسوس این شرکت اعمال شود. ساندرا پیچای، مدیر عامل شرکت گوگل در طی کنفرانس Code Conference این‌طور اعلام کرد که شرکت گوگل در سری آینده گوشی‌های نکسوس خود کمتر به طراحی کمپانی‌های تولیدکننده گوشی برای این شرکت توجه کرده و در واقع […]

شرکت گوگل در نظر دارد کنترل و نظارت شدیدتری بر روی گوشی‌های آینده سری نکسوس این شرکت اعمال شود. ساندرا پیچای، مدیر عامل شرکت گوگل در طی کنفرانس Code Conference این‌طور اعلام کرد که شرکت گوگل در سری آینده گوشی‌های نکسوس خود کمتر به طراحی کمپانی‌های تولیدکننده گوشی برای این شرکت توجه کرده و در واقع خود نیز در آن دخالت خواهد کرد. در حقیقت با شنیدن این سخن به این موضوع پی خواهیم برد که قصد گوگل از انجام این کار، پیشرفت بیشتر گوشی‌های نکسوس است.

از طرفی این طور نیز می‌توان پیش‌بینی کرد که شرکت گوگل قصد دارد با بازنگری در طراحی و تولید گوشی‌های سری نکسوس خود، فناوری‌های جدید مربوط به خود را در آن بگنجاند. البته این مورد در گذشته نیز اغلب بر روی بعضی از دستگاه‌های این شرکت اعمال شده بود. برای مثال در سری گذشته نکسوس‌های گوگل با قرارگیری حسگرهای تشخیص دهنده اثر انگشت بر روی گوشی‌های این شرکت، در ادامه کار قرارگیری این سنسور بر روی گوشی‌های اندرویدی دیگر کمپانی‌های دنیا به یک استاندارد تبدیل شد.

تمرکز بیشتر پیچای در این مصاحبه، صحبت در مورد بخش نرم‌افزاری شرکت گوگل و اندروید بود. از سوی دیگر این‌طور اضافه کرد که: “شرکت گوگل عادت به استفاده از سیستم عامل اندروید خالص بر روی گوشی‌های سری نکسوس خود کرده است که البته ممکن است در آینده نزدیک این مورد تغییر کند. در واقع به احتمال بسیار زیاد در آینده شاهد ارائه قابلیت‌های بسیار مناسب و چشمگیر در گوشی‌های نکسوس خواهید بود. در واقع هم‌اکنون نوآوری‌های نرم‌افزاری بسیار زیادی وجود دارد که می‌بایست از آن‌ها استفاده کرد.”

پاسخ و صحبت‌های پیچای در ادامه به سؤال Walt Mossberg، تحلیل‌گر وب‌سایت‌های Recode و The Verge بود حول این محور که آیا شرکت گوگل در آینده نیز همانند گذشته با همکاری شرکت‌های دیگر گوشی‌های سری نکسوس خود را خواهد ساخت یا نه؟ ساندرا پیچای جواب منفی به این سؤال داده و اعلام کرد که برنامه گوگل به منظور تولید نسل جدید سری نکسوس، همانند گذشته همکاری با دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی است. در حقیقت گوگل تنها نظارت بیشتری بر روی ساخت و تولید گوشی‌های آینده خود خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال