گوگل برنامه‌ای برای بازنشسته کردن سیستم عامل کروم ندارد

پس از اینکه در هفته گذشته خبری مبنی بر ادغام دو سیستم‌عامل کروم و اندروید توسط خبرگزاری وال‌استریت ژورنال منتشر شد، حالا گوگل با انتشار بیانه‌ای در مورد این خبر موضع گرفته و آن را رد کرده است. گوگل در این بیانه صراحتاً عنوان کرده است که سیستم‌عامل کروم آمده تا بماند. این شرکت با […]

پس از اینکه در هفته گذشته خبری مبنی بر ادغام دو سیستم‌عامل کروم و اندروید توسط خبرگزاری وال‌استریت ژورنال منتشر شد، حالا گوگل با انتشار بیانه‌ای در مورد این خبر موضع گرفته و آن را رد کرده است. گوگل در این بیانه صراحتاً عنوان کرده است که سیستم‌عامل کروم آمده تا بماند. این شرکت با اشاره به خبر منتشر شده هفته گذشته، اذعان کرد که به دنبال بهترین راهی است تا این دو سیستم‌عامل را در کنار یکدیگر قرار دهد و افزود که این مسئله نیاز به کار و تحقیق بیشتری دارد.

در همین رابطه نیز معاون ارشد شرکت گوگل، Hiroshi Lockhemier با انتشار پستی در وبلاگ گوگل گفته است: ما در نظر داریم که ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتر و جدیدی نظیر مدیا پلیر جدید، طراحی بصری جدید مبتنی بر سبک متریال، عملکرد و کارایی بهبودیافته و البته تمرکز بیشتر روی مسئله امنیت را به سیستم‌عامل کروم اضافه کنیم.” وی همچنین افزود: به‌وسیله چرخه نرم‌افزاری 6 هفته‌ای منظم خود، می‌توانیم ارائه بسته‌های به‌روزرسانی را به مدت 5 سال تضمین کنیم و از این طریق کروم‌بوک‌های خود را رفته‌رفته بهتر کنیم.”

شایان ذکر است که گوگل عنوان کرده است که می‌خواهد ده‌ها کروم‌بوک در سال 2016 میلادی ارائه کند ولی این در حالی است که گزارش اولیه وال‌استریت ژورنال ادعا می‌کرد سیستم‌عامل ترکیبی اندروید و کروم تا قبل از سال 2017 میلادی عرضه نخواهد شد البته ممکن است یک نسخه پیش‌نمایش از آن سال آینده میلادی ارائه شود. اگر بازه زمانی عنوان شده توسط این خبرگزاری دقیق بوده و این نسخه پیش‌نمایش عرضه شود می‌توان گفت که گوگل هم اشتباه نکرده و کروم‌بوک‌های این شرکت به همراه سیستم‌عامل کروم در همین بازه زمانی از راه خواهند رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال