Google Now ایستگاه های پمپ بنزین مسیرتان را نمایش میدهد

همیشه در هر مسافرتی یکی از دغدغه موجود یافتن پمپ بنزین در مسیر مسافرت است . آیا شما نمی خواهید نزدیک ترین پمپ بنزین به شما بدون آن که از مسیر مستقیم خود انحراف پیدا کنید را بیابید؟ سرویس Google Now به تازگی در پی یافتن پمپ بنزین های مسیرهای مختلف با توجه به موقعیت مکانی، […]

همیشه در هر مسافرتی یکی از دغدغه موجود یافتن پمپ بنزین در مسیر مسافرت است . آیا شما نمی خواهید نزدیک ترین پمپ بنزین به شما بدون آن که از مسیر مستقیم خود انحراف پیدا کنید را بیابید؟

سرویس Google Now به تازگی در پی یافتن پمپ بنزین های مسیرهای مختلف با توجه به موقعیت مکانی، جهت نمایش به کاربرانی است که در حین سفر برای یافتن پمپ بنزین در نقشه کندوکاو میکنند.  با توجه به اینکه این سرویس نوپاست و به تازگی راه اندازی شده ممکن است در ابتدای امر پمپ بنزین های زیادی را در دیتا بیس خود نداشته و یا پمپ بنزینی را در مسیر به اشتباه معرفی کرده که زیاد به موقعیت مکانی شما مربوط نباشد.چیزی که عیان است این است که با راه اندازی کامل و بدون نقص این ویژگی ، به رانندگان کمک شایانی خواهد کرد تا زمانی که در حال رانندگی هستند قبل از اینکه مخزن بنزین تمام شود پمپ نزدیکترین ایستگاه پمپ بنزین را یافته و خود ار به آن برسانند. باید منظر ماند و دید که سیر تکاملی این سرویس را نظاره کرد !

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال