گوگل امکان نصب مستقیم اپلیکیشن‌های اندرویدی را از نتایج جستجوی کاربران فراهم کرده است

ممکن است گاهی اوقات برایتان پیش آمده باشد که وقتی در گوگل چیزی را جستجو می‌کنید، در نتایج جستجویتان با پیشنهاد نصب یک اپلیکیشن مرتبط با موضوع جستجو روبرو شده باشید. به طور معمول اگر راغب شوید که اپلیکیشن پیشنهادی را نصب کنید، با کلیک روی پیشنهاد به لینکی از پلی‌استور گوگل هدایت می‌شوید که […]

ممکن است گاهی اوقات برایتان پیش آمده باشد که وقتی در گوگل چیزی را جستجو می‌کنید، در نتایج جستجویتان با پیشنهاد نصب یک اپلیکیشن مرتبط با موضوع جستجو روبرو شده باشید. به طور معمول اگر راغب شوید که اپلیکیشن پیشنهادی را نصب کنید، با کلیک روی پیشنهاد به لینکی از پلی‌استور گوگل هدایت می‌شوید که پس از آن قادر خواهید بود اپلیکیشن مذکور را با از این طریق نصب کنید.

اما حالا غول دنیای اینترنت ویژگی جدیدی را به موتور جستجوی خود افزوده است که در هنگام روبرو شدن با پیشنهاد نصب یک اپلیکیشن در نتایج جستجو، بدون هدایت به پلی استور، مستقیماً از همان‌جا قادر خواهید بود اپلیکشن را نصب کنید.

google search app

این ویژگی را می‌توان به عنوان یک تغییر جزئی در راستای بهبود خدمات گوگل پلی دانست که فعلاً تنها هنگامی در دسترس خواهد بود که کاربر برای جستجوی خود از اپلیکیشن‌های گوگل یا گوگل سرچ در گوشی خود استفاده کند و هنوز برای جستجو در مرورگر کروم و سایر مرورگرها در دسترس قرار نگرفته است.

گفتنی است که وب‌سایت معتبر Android Police در رابطه با این ویژگی عنوان کرده که قدمت آن به 1 ماه پیش برمی‌گردد و از همان زمان فعال شده است؛ اما این در حالی است که تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر رؤیت این ویژگی در دستگاه‌های کاربران منتشر نشده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال