اضافه شدن امکان تگ کردن افراد در Google Photos

شرکت گوگل بیان داشت که Google Photos از این پس به تگ کردن افراد می پردازد که موجب خواهد شد در کتابخانه این اپ مدیریت بهتر و آسان تری صورت گیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، این سیستم گاهی اوقات چهره ها را تشخیص نمی دهد و هرگز راهی برای اصلاح آن […]

شرکت گوگل بیان داشت که Google Photos از این پس به تگ کردن افراد می پردازد که موجب خواهد شد در کتابخانه این اپ مدیریت بهتر و آسان تری صورت گیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، این سیستم گاهی اوقات چهره ها را تشخیص نمی دهد و هرگز راهی برای اصلاح آن وجود ندارد. پس از پایان یافتن این ویژگی، گوگل می گوید اکنون مشکل برطرف شده است. یک توضیح کامل در مورد نحوه عملکرد این ویژگی جدید توسط اندروید پلیس مطرح شده است. به طور خلاصه ، اکنون می توانید برنامه را با تگ گذاری همراه کنید ، اما یک نکته جالب توجه وجود دارد: شما فقط می توانید در مرحله اول اضافه کنید. اصولاً اگر بدانید ، نمی توانید آن را شناسایی کنید. اما اگر گوگل متوجه نشود که به هیچ وجه چهره ای در عکس وجود ندارد، هنوز هم نمی‌توانید کسی را به عکس موردنظر تگ کنید.

این برنامه تمایل دارد چهره ها را هنگام روشن یا کمی مبهم شناسایی نکند ، که ممکن است مواقعی باشد که شما هنوز بخواهید از فردی برای قدردانی تگ گذاری داشته باشید. عکس ها ممکن است در دسترس نباشند، اما هنوز هم برای همه در دسترس نبوده، این بخشی از پیشرفت گوگل لنز است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا گوگل اطلاعات کافی در اختیار قرار دهد. برای مطالعه خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری و اطلاعات دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال