گوگل با خریداری شرکت کوچک Fly Labs، به دنبال تقویت اپلیکیشن محبوب Photos می‌باشد

شرکت گوگل به صورت رسمی از خرید شرکت کوچک Fly Labs، یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های ویرایش ویدئو iOS، خبر داد و اعلام کرد که قصد دارد از این شرکت برای تقویت و بهبود عملکرد اپلیکیشن محبوب Google Photos استفاده کرده و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای به آن اضافه نماید. Fly Labs تا کنون چهار اپلیکیشن مختلف را توسعه داده است: […]

شرکت گوگل به صورت رسمی از خرید شرکت کوچک Fly Labs، یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های ویرایش ویدئو iOS، خبر داد و اعلام کرد که قصد دارد از این شرکت برای تقویت و بهبود عملکرد اپلیکیشن محبوب Google Photos استفاده کرده و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای به آن اضافه نماید.

Fly Labs تا کنون چهار اپلیکیشن مختلف را توسعه داده است: Crop، Clips، Fly و Tempo که هر کدام از آنها یک وظیفه‌ی انجام یک کار خاص که به ویدئو مربوط می‌شود را دارند. این اپلیکیشن‌های در 18 ماه گذشته، بیش از 3 میلیون بار دانلود شده‌اند که این میزان، رقم بالاییست. همچنین باید توجه کنیم که اضافه شدن ویژگی‌های این اپلیکیشن‌ها به Google Photos، تا چه اندازه می‌تواند تعداد دفعات دانلود را بالا برده و همچنین تجربیات سازندگان را افزایش دهد.

برای چندین ماه گذشته، Google Photos پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته و سازندگان نیز کم‌کم ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌نمایند. و در زمستان امسال نیز سازندگان وعده‌ی اضافه شدن ویژگی جدید گروه آلبوم تصاویر را نیز داده‌اند که به آن اضافه خواهد شد و این امکان را برای دسته‌ای از کاربران به وجود خواهد آورد که می‌توانند به این آلبوم تصاویر دسترسی داشته باشند.

هنوز مشخص نیست که تکنولوژی‌های شرکت Fly Labs با چه سرعتی می‌تواند با شرکت گوگل ادغام گردد، اما ما منتظر هستیم تا ویژگی‌های جدیدی که این شرکت می‌تواند به اپلیکیشن Photos اضافه نماید را مشاهده نماییم. گوگل اعلام کرده که تا سه ماه آینده کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های این شرکت را دانلود نمایند و پس از به پایان رسیدن این زمان، پشتیبانی شرکت نیز از این نرم‌افزارها به پایان خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال