گوگل فوتوز با قابلیت 3D Cinematic بروز رسانی شد

گوگل فوتوز با قابلیت 3D Cinematic  در نسخه جدید در اختیار کاربران قرار گرفت. این قابلیت قرار است تصاویر کاربران را با کیفیت بهتری یادآوری کند. همچنین گوگل اعلام کرده از ماه آینده نیز قابلیت هایی نظیر یادآوری علاقمندی ها و یا طراحی های کلاژ نیز به این برنامه اضافه خواهد شد. به گزارش سرویس […]

گوگل فوتوز با قابلیت 3D Cinematic  در نسخه جدید در اختیار کاربران قرار گرفت. این قابلیت قرار است تصاویر کاربران را با کیفیت بهتری یادآوری کند. همچنین گوگل اعلام کرده از ماه آینده نیز قابلیت هایی نظیر یادآوری علاقمندی ها و یا طراحی های کلاژ نیز به این برنامه اضافه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل فوتوز در بخش خاطرات به ویژگی‌های جدیدی مجهز شده است. ویژگی اصلی اضافه شده تصاویر سینمایی یا 3D Cinematic نام دارد که در آن تصاویر کاربران به گونه بهتری مدیریت خواهد شد تا برای آنها جذاب تر باشد. این ویژگی با اضافه کردن جلوه سه بعدی به تصاویر، نوعی تصاویر سینمایی تولید خواهد کرد.

تولید تصاویر سینمایی سه بعدی قرار است به طور خودکار به گوگل فوتوز و به بخش خاطرات اضافه شود و کاربران پس از بروز رسانی می توانند از این ویژگی استفاده کنند. این ویژگی قادر است به طور خودکار از میان برخی تصاویر انتخابی، تصاویر سینمایی سه بعدی تهیه کند و به کاربر نشان دهد تا با دوستان به اشتراک بگذارد.

 در واقع این قابلیت با هدف یادآوری خاطرات به روشی واقع بینانه تر عمل خواهد کرد. در این قابلیت با استفاده از عمق عکس و یادگیری ماشینی این تصاویر تولید خواهد شد. پس از تولید تصویر سه بعدی، حالت انیمیشن به آن اضافه می شود و عکس جلوه های متحرک خواهد داشت.

 در این به روز رسانی طراحی های جدید کلاژ با کادر بندی های هنری تر نیز اضافه می شود. در واقع هوش مصنوعی برای انسجام بهتر عکس ها نمونه های شبیه به هم را پیدا کرده و هماهنگی دقیق بین پس زمینه و فونت ایجاد می کند. یادآوری علاقمندی ها نیز بخش دیگری است که در آن گوگل فوتوز فعالیت های محبوب کاربران و یا افراد مهم زندگی آنها را بر اساس فعالیت های شان بارگذاری و شناسایی می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال