اپلیکیشن PhotoScan با قابلیت اسکن سریع‎تر و اشتراک‎گذاری تصاویر به‎روزرسانی شد

گوگل به‎روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن PhotoScan ارائه داه است. قابلیت بسیار متمایز آخرین آپدیت این اپ گزینه‎ای به منظور اسکن تصاویر بدون نیاز به استفاده از فلاش دوربین است که اندکی باعث تسریع این کار می‎شود. تاکنون، اسکن یک تصویر با استفاده از اپلیکیشن PhotoScan در طول کل این فرآیند نیاز به روشن بودن فلاش […]

گوگل به‎روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن PhotoScan ارائه داه است. قابلیت بسیار متمایز آخرین آپدیت این اپ گزینه‎ای به منظور اسکن تصاویر بدون نیاز به استفاده از فلاش دوربین است که اندکی باعث تسریع این کار می‎شود. تاکنون، اسکن یک تصویر با استفاده از اپلیکیشن PhotoScan در طول کل این فرآیند نیاز به روشن بودن فلاش گوشی داشت. این روش بد نبود، چون نتایج به دست آمده از نظر نوردهی سطح یکسانی داشتند ولی هم‎چنین باعث نیاز به مراحل بعد از پردازش به منظور حذف اثرات فلش از اسکن نهایی می‎شد.

آخرین به‎روزرسانی این اپ گزینه‎ای را در اختیار کاربر برای رد کردن کامل این مرحله و تکیه بر نور محیطی قرار داده است. به دنبال این انتخاب کل فرآیند اسکن سریع‎تر می‎شود، چون نرم‎افزار دیگر نیاز ندارد به دنبال حذف اثرات فلش وقت اضافی را سپری کند، البته به نظر ما زیاد به نور محیطی اعتماد نکنید. بسته به میزان بد یا خوب بودن شرایط محیط و کیفیت دوربین دستگاه شما، PhotoScan می‎تواند نتایج غیرمطلوبی بدون استفاده از فلاش ایجاد کند.

یک تغییر کوچک دیگر که در این اپ صورت گرفته اضافه کردن یک دکمه‎ی “به اشتراک‎گذاری” است که به کاربر اجازه می‎دهد سریعا فایل‎های اسکن شده‎ی خود را به دوستانش ارسال کند. تاکنون، او می‎بایستی ابتدا اسکن‎ها را بر روی دستگاه خود ذخیره و سپس آن‎ها را به اشتراک بگذارد.

البته چیزی که تغییری نکرده، رزولوشن بد اسکن خروجی است. PhotoScan واقعا نوید عملکرد خوبی را می‎دهد ولی نتایج به دست آمده اکثرا از مناسب بودن فاصله دارند. میزان بد بودن اسکن‎ها را نمی‎توانیم بیان کنیم، ولی کاربر بایستی چندین تصویر از یک عکس چاپ شده بگیرد که سپس برای ایجاد یک تصویر نهایی سرهم‎بندی می‎شوند، حداکثر رزولوشن خروجی این اپلیکیشن به تصویری با ارتفاع 3000 پیکسل محدود می‎شود. این مقدار برای به اشتراک‎گذاری تصاویر قدیمی در اینستاگرام خوب است ولی امیدواریم در آپدیت‎های آتی اپلیکیشن PhotoScan پتانسیل‎های استفاده نشده‎ی آن نیز به کار گرفته شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال