پیکسل 4 گوگل با قابلیت زیرنویس خودکار در اندروید 10 ارائه خواهد شد

گوگل قابلیت جدیدی به نام Live Caption را در ویندوز 10 رونمایی کرده است. این فناوری به طور خودکار زیرنویس تمامی ویدئوها و فایل های صوتی در حال پخش را نمایش میدهد. احتمالا این تکنولوژی در پیکسل 4 منتشر خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، این فناوری گوگل به […]

گوگل قابلیت جدیدی به نام Live Caption را در ویندوز 10 رونمایی کرده است. این فناوری به طور خودکار زیرنویس تمامی ویدئوها و فایل های صوتی در حال پخش را نمایش میدهد. احتمالا این تکنولوژی در پیکسل 4 منتشر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، این فناوری گوگل به کاربران کمک میکند تا حتی در صورت قطع تصویر ، به زیرنویس آن دسترسی داشته باشند. همچنین Live Caption کاربرد فراوانی برای ناشنوایان خواهد داشت. حتی کاربران عادی نیز در صورت تمایل به مشاهده ویدئو بدون پخش صدا ، میتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

توسعه دهندگان XDA تلاش کرده اند تا فایل APK این فناوری را به پیکسل ۲ ایکس ال منتقل کنند. این آزمایش Live Caption گوگل در سرویس های آمازون پرایم ویدیو، گوگل فوتوز، گوگل پادکستس، نتفلیکس و یوتیوب خوب ظاهر شده است. برای اجرای Live Caption می بایست در حین تماشای ویدئو و از طریق پنل صدا آن را فعال کرد. بر اساس اسکرین شات هایی که یک کاربر از صفحه گوشی خود منتشر کرده است میتوان پی برد که گوگل حتی برای زیرنویس های نامناسب نیز راه حل اندیشیده است. با انتخاب یک گزینه میتوان از نشان دادن زیرنویس نامناسب جلوگیری کرد.

این تکنولوژی اکنون تنها برای زبان انگلیسی تهیه شده است اما گوگل قرار است تا زبان های دیگر را نیز به آن اضافه کند. برای استفاده از این تکنولوژی نیازی به اینترنت نیست.

گوگل قرار است نزدیک به دو هفته دیگر در مراسمی از پیکسل 4 و چند تکنولوژی دیگر رونمایی کند . احتمالا فناوری زیرنویس زنده نیز بخشی از آن خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال