گوشی پیکسل 5a گوگل با قابلیت 5G رونمایی شد

گوگل از گوشی پیکسل 5a با پشتیبانی از فناوری 5G رونمایی کرد. سال گذشته نیز این شرکت گوشی پیکسل 4a را معرفی کرده بود که تنها در مدل 4G عرضه شد. هم اکنون نیز قرار است پیکسل 5a تنها دریک مدل عرضه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل روز گذشته از […]

گوگل از گوشی پیکسل 5a با پشتیبانی از فناوری 5G رونمایی کرد. سال گذشته نیز این شرکت گوشی پیکسل 4a را معرفی کرده بود که تنها در مدل 4G عرضه شد. هم اکنون نیز قرار است پیکسل 5a تنها دریک مدل عرضه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل روز گذشته از جدیدترین گوشی خود با فناوری 5G رونمایی کرد. به نظر می رسد طراحی ظاهری آن تفاوت چندانی با پیکسل 4a ندارد. زبان طراحی آن نیز مانند نسخه قدیمی بوده و این شرکت از زبان طراحی سری پیکسل ۶ استفاده نکرده است.

در گوشی جدید گوگل از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 765G استفاده شده که پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۲۰ را به همراه دارد. همچنین ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. استاندارد IP67 نیز آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد کرد.

 دوربین اصلی این گوشی نیز از نوع ۱۲.۲ مگاپیکسل سونی است که با همراه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید در پنل پشتی قرار گرفته است. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسل و در حفره نمایشگر قرار دارد. تنها تفاوت گوشی جدید گوگل با مدل قبلی خود باتری ۴۶۸۰ میلی‌آمپرساعتی آن است که می تواند از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز استفاده کند.

 علاوه بر آن سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ نیز برای آن در نظر گرفته شده است. قرار است این گوشی در ایالات متحده با قیمت ۴۴۹ دلار به فروش برسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال