پیکسل ۷ گوگل با مشکل اسکرول باعث گلایه کاربران شد

برخی کاربران گوشی پیکسل ۷ گوگل اعلام کردند در هنگام اسکرول کردن با مشکل مواجه میشوند. این گزارشات در شبکه اجتماعی ردیت و توسط کاربران منتشر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل سری ۷ پیکسل را به تازگی معرفی کرده است. اما بنظر می‌رسد این گوشی در ابتدای کار برخی […]

برخی کاربران گوشی پیکسل ۷ گوگل اعلام کردند در هنگام اسکرول کردن با مشکل مواجه میشوند. این گزارشات در شبکه اجتماعی ردیت و توسط کاربران منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل سری ۷ پیکسل را به تازگی معرفی کرده است. اما بنظر می‌رسد این گوشی در ابتدای کار برخی مشکلات را برای کاربران ایجاد کرده. مشکل اصلی این کاربران اسکرول در این گوشی است.

طبق گزارش فون آرنا، کاربران ردیت اعلام کردند مشکل اصلی اسکرول در گوشی های پیکسل ۷ جابجایی بیش از اندازه صفحه است. در برخی موارد نیز در هنگام اسکرول صفحه نمایش تکانی نمی‌خورد. در این باره یکی از کاربران ردیت گزارش داد: با مقایسه دو گوشی پیکسل ۶ و پیکسل ۷ گوگل متوجه شدیم اسکرول صفحه نمایش در پیکسل ۶ بسیار روان تر است.

کاربر دیگری در مورد این مشکل می نویسد: عمل اسکرول در پیکسل ۷ در مقایسه با اس ۲۰ بسیار ناپایدار است. عجیب اینکه برای جابجایی صفحه را لمس می کنیم اما صفحه بدون حرکت می ایستد. بطوری که از هر ده بار، یکبار صفحه به درستی جابجا میشود. در ابتدا تصور شد تنها یک مورد از این مشکل وجود دارد.

بنظر می‌رسد حتی با غیرفعال کردن محافظ صفحه و یا نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز تغییری ایجاد نمیشود. البته شکایات کاربران تنها به پیکسل ۷ پرو منتهی نمیشود بلکه پیکسل ۷ نیز دارای مشکل مشابه است. برخی مدعی شدند پس از بروزرسانی این مشکل برطرف شده در حالیکه بقیه با این ترفند نیز نتوانستند مشکل را برطرف کنند.

یکی از کاربران نیز برای حل این مشکل راه حل جدیدی ارائه کرد. به گفته وی با غیر فعال کردن Smooth Display اسکرول کردن کمی بهبود می یابد.بسیاری از این کاربران امیدوارند با بروز رسانی جدید مشکل آنها برطرف شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال