پیکسل ۸ گوگل به قابلیت‌های هوش مصنوعی در ابزارهای مربوط به عکاسی مجهز می‌شود

گوشی‌های هوشمند نسل جدید گوگل با نام پیکسل ۸ به زودی به بازار عرضه خواهند شد. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد قابلیت‌های جدیدی را همراه با این گوشی‌ها به کاربران عرضه کند. یکی از این قابلیت‌ها ترفندهای جدید عکاسی مبتنی بر هوش مصنوعی است که از طریق دوربین عرضه می‌شود. گزارش سرویس اخبار فناوری […]

گوشی‌های هوشمند نسل جدید گوگل با نام پیکسل ۸ به زودی به بازار عرضه خواهند شد. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد قابلیت‌های جدیدی را همراه با این گوشی‌ها به کاربران عرضه کند. یکی از این قابلیت‌ها ترفندهای جدید عکاسی مبتنی بر هوش مصنوعی است که از طریق دوربین عرضه می‌شود.

گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نظرسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهد احتمالاً نسل جدید گوشی‌های هوشمند پیکسل همزمان با معرفی ترفندهای مبتنی بر هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در حالیکه زمان عرضه گوشی پیکسل ۸ نزدیک می‌شود شایعات مربوط به این گوشی نیز افزایش می‌یابد. اخیراً اطلاعاتی در رابطه با یک نظرسنجی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالاً گوگل در بخش دوربین گوشی جدید خود از قابلیت‌های هوش مصنوعی استفاده میکند. از ترفندهای اضافه شده به دوربین پیکسل ۸ میتوان به ابزار ویرایشگر Magic Audio اشاره کرد.

همچنین احتمال دارد همزمان با رونمایی از این گوشی ویرایشگرهای مبتنی بر هوش مصنوعی نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد. پیش از این یکی از منابع آگاه در بازار طی پستی در شبکه اجتماعی ایکس اطلاعاتی در مورد گوشی جدید گوگل منتشر کرده بود. به گفته وی امکان دارد کاربران در مورد این گوشی با سناریوهای مختلفی روبرو شوند. یکی از این سناریوها اضافه شدن قابلیت Audio Magic Eraser است که در نسل جدید گوشی های پیکسل عرضه خواهد شد. این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی می تواند به طور خارق العاده ای نویز ویدیوها را حذف کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال