گوشی های پیکسل گوگل نیز به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز می‌شوند

طبق شواهد منتشر شده گوگل قصد دارد گوشی‌های خود را به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل پیش از این پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای در اندروید ۱۴ را تایید کرده بود. در حال حاضر نیز شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد فناوری […]

طبق شواهد منتشر شده گوگل قصد دارد گوشی‌های خود را به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل پیش از این پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای در اندروید ۱۴ را تایید کرده بود. در حال حاضر نیز شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد فناوری مورد نظر را به عنوان قابلیت پیام اضطراری ماهواره ای در گوشی های پیکسل نیز به کار ببرد. به روز رسانی یک برنامه در گوشی‌های پیکسل نشان می‌دهد احتمالاً این قابلیت در گوشی‌های گوگل عرضه خواهد شد.

طبق گزارش‌های منتشر شده آپدیت جدیدی برای برنامه اتصال تطبیقی منتشر شده است که نشان می‌دهد گوگل آماده می‌شود تا قابلیت پیام اضطراری از طریق ماهواره‌ها را به گوشی‌های پیکسل اضافه کند. به نظر می‌رسد نسخه جدید اپلیکیشن Adaptive Connectivity Services قرار است گام مهمی در اضافه شدن این ویژگی به گوشی‌های پیکسل بردارد. از این اتصال کاربران می‌توانند در صورت عدم اتصال به شبکه تلفن همراه یا وای فای از طریق ماهواره به ارسال پیام اضطراری بپردازند.

در بخش SOS Satellite گزینه‌ای به نام Safety & emergency قرار گرفته است در این صفحه شرح مختصری در مورد نحوه عملکرد و ویژگی دو گزینه Satellite SOS ارائه شده دیده می‌شود. در صورت انتخاب این گزینه‌ها می‌توان دمو یا حالت واقعی این ویژگی را مورد آزمایش قرار داد.

در بخش سلب مسئولیت یک پیام وجود دارد که نشان می‌دهد در صورتی که کاربر از طریق یک ویژگی با خدمات اضطراری ارتباط برقرار کند برخی از اطلاعات وی نظیر نام ایمیل شماره تلفن اطلاعات دستگاه مکان و مخاطبین اضطراری برای ارائه دهندگان خدمات ارسال میشود. در این صفحه پیوندی وجود دارد که نشان می دهد این قابلیت قرار ایت در بیش از 150 کشور و 7 قاره ارائه شود. هر چند هنوز فهرست کشورهای پشتیبانی کننده منتشر نشده است. احتمالا پس از گوشی های پیکسل این قابلیت در دیگر گوشی ها نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال