گوگل گوشی‌های پیکسل را در ایران عرضه نخواهد کرد

همانطور که می‌دانید گوگل گوشی‌ها و تبلت‌های نکسوس پیشین را در ایران رسما از طریق Google Store عرضه نمی‌کرد اما تولیدکنندگان اصلی این دستگاه‌ها مثل هواوی، ایسوس و ال‌جی آن‌ها را به صورت رسمی در ایران هم می‌فروختند. اما گوشی‌های جدید پیکسل که تماما ساخته خود گوگل است، در ایران رسما عرضه نخواهد شد. طی […]

همانطور که می‌دانید گوگل گوشی‌ها و تبلت‌های نکسوس پیشین را در ایران رسما از طریق Google Store عرضه نمی‌کرد اما تولیدکنندگان اصلی این دستگاه‌ها مثل هواوی، ایسوس و ال‌جی آن‌ها را به صورت رسمی در ایران هم می‌فروختند. اما گوشی‌های جدید پیکسل که تماما ساخته خود گوگل است، در ایران رسما عرضه نخواهد شد.

طی مکاتبه‌ای که با پشتیبانی بخش فروشگاه گوگل انجام شده، این شرکت عدم دسترسی ایرانیان به گوگل استور را تایید کرده و گفته که ایرانیان می‌توانند وقتی گوگل استور برای این کشور قابل دسترس شد آن‌ها را خریداری کنید.

بخش پشتیبانی این شرکت همچنین توصیه کرد که علاقمندان به خرید گوشی‌های پیکسل پیشنهادات خود را به صورت بازخورد با مراجعه به این لینک و اسکرول به پایین صفحه و بخش Send Feedback و سپس Describe your issue or share your ideas و دکمه Send با ما در میان بگذارند. متخصصان بخش محصولات گوگل استور به این بازخوردها توجه کرده و تجربه این فروشگاه را برای تمامی کاربران بهبود خواهند داد.

علاوه بر این، علاقمندان اگر بستگان یا دوستانی در آمریکا یا سایر کشورهایی که پیکسل در آن‌جا عرضه شده (استرالیا، کانادا، آلمان، انگلستان، ایالات متحده) داشته باشند، از آن‌ها بخواهند تا برای آن‌ها ثبت سفارش کرده و گوشی را به کشورشان ارسال کنند.

شرکت گوگل نامی از اچ‌تی‌سی به میان نیاورده زیرا اچ‌تی‌سی تنها یک تولیدکننده برای گوگل است و نقشی در عرضه آن ندارد. متاسفانه قادر نخواهید بود آن را با قیمتی مناسب (در اوایل ورود) و یا با ضمانت معتبر تهیه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال