گوگل قصد دارد شهر خود را بسازد

مدت زمان زیادی است که شایعاتی در مورد تلاش گوگل برای توسعه و ساخت یک شهر منتشر شده و هیچ‌گاه نیز این اخبار به صورت رسمی تایید نشده‌اند. اما حالا شرکت آلفابت به صورت رسمی اعلام کرده که آنها قصد ساخت شهر اختصاصی خود با نام Sidewalk Labs را در کشور آمریکا داشته و می‌خواهند با […]

مدت زمان زیادی است که شایعاتی در مورد تلاش گوگل برای توسعه و ساخت یک شهر منتشر شده و هیچ‌گاه نیز این اخبار به صورت رسمی تایید نشده‌اند. اما حالا شرکت آلفابت به صورت رسمی اعلام کرده که آنها قصد ساخت شهر اختصاصی خود با نام Sidewalk Labs را در کشور آمریکا داشته و می‌خواهند با ساخت این شهر، به توسعه و به کارگیری تکنولوژی‌های مختلف کمک نمایند.

پیشتر از این شهر با نام “شهر آینده” یاد میشد؛ به نظر می‌رسد که این موضوع حقیقت داشته و آلفابت می‌خواهد شهری را بسازد که به عنوان یک الگو برای دیگر شهرها، بتوان از آن برای پیشرفته‌ شدن الگو گرفت. یکی دیگر از اهدافی که مدیران آلفابت به دنبال آن هستند، آزمایش کردن تکنولوژی‌های مختلف از جمله اینترنت‌های بسیار پر سرعت تا خودروهای هوشمند در این شهر می‌باشد. همچنین بسیاری از مردم برای حضور در این شهرها اعلام آمادگی کرده و مدیران گوگل نیز صحبت خود را با بزرگان دنیای تکنولوژی و شهرسازی به منظور آغاز تولید هر چه سریع‌تر این شهر، شروع کرده‌اند.

البته همچنان هم بسیاری از تحلیل‌گران تولید چنین شهری را یک “حدس و گمان” می‌دانند و مدیران آلفابت نیز در پاسخ به این مسئله، تنها سکوت کردند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال