تغییر جدید گوگل پلی‎استور باعث نشان دادن فهرست اپلیکیشن‎های تخفیف خورده می‎شود

گاهی اوقات توسعه‎دهندگان اپلیکیشن‎های خود را با تخفیف ارائه می‎دهند. دلیل این تخفیف‎ها می‎تواند مواردی نظیر سالگرد عرضه‎ی بازی یا تخفیفات فصلی یا به مناسب سال نو باشد. حال شرکت گوگل تصمیم گرفته است، با ایجاد تغییری در گوگل پلی‎استور این تخفیف‎ها را بهتر نمایان سازد. اگر تصویر بالا را با دقت مشاهده کنید، به […]

گاهی اوقات توسعه‎دهندگان اپلیکیشن‎های خود را با تخفیف ارائه می‎دهند. دلیل این تخفیف‎ها می‎تواند مواردی نظیر سالگرد عرضه‎ی بازی یا تخفیفات فصلی یا به مناسب سال نو باشد. حال شرکت گوگل تصمیم گرفته است، با ایجاد تغییری در گوگل پلی‎استور این تخفیف‎ها را بهتر نمایان سازد.

اگر تصویر بالا را با دقت مشاهده کنید، به نظر می‎رسد که توسعه‎دهندگان حالا می‎توانند تخفیف‎های خود را در پلی‎استور به نمایش بگذارند. به عبارتی آن‎ها لیستی از اپلیکیشن‎های خود با میزان تخفیف و قیمت اولیه‎ی آن تهیه می‎کنند تا کاربران بتوانند متوجه شوند در چه مقدار پول آن‎ها صرفه‎جویی می‎شود.

با توجه به این‎که غیرممکن است کاربران قیمت تمامی اپلیکیشن‎ها در پلی‎استور را دنبال کنند، این قابلیت در نشان دادن میزان پولی که آن‎ها صرفه‎جویی می‎کنند بسیار مفید است. به عنوان مثال مواردی را در نظر بگیرید که بعضی از کاربران ممکن است تنها زمانی بخواهند یک اپلیکیشن را بخرند که بیشتر از 50 درصد تخفیف خورده است.

علاوه بر این تغییر، گوگل هم‎چنین امکانی را در اختیار توسعه‎دهندگان قرار داده است که اپلیکیشن‎های پولی خود برای مدت موقتی رایگان ارائه دهند. این تغییر بسیار به نفع آن‎ها خواهد بود چون قبل از این تغییر، اپلیکیشن‎هایی که رایگان شده بودند اگر بخواهند دوباره پولی شوند باید دوباره فهرست می‎شدند و بنابراین امتیازها و نقد‎های خود را در طی این فرآیند از دست می‎دادند. این تغییرات در حال حاضر می‎بایست در گوگل پلی‎استور اجرا شده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال