Google Podcasts برای سیستم‌عامل iOS منتشر شد

گوگل اعلام کرد اپلیکیشن Google Podcasts برای سیستم عامل iOS منتشر شده و کاربران این سیستم عامل می توانند پادکست های مختلف را در گوشی های آیفون استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از GSMArena، گوگل پادکست یک برنامه کاربردی برای کاربرانی است که علاقه زیادی به گوش […]

گوگل اعلام کرد اپلیکیشن Google Podcasts برای سیستم عامل iOS منتشر شده و کاربران این سیستم عامل می توانند پادکست های مختلف را در گوشی های آیفون استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از GSMArena، گوگل پادکست یک برنامه کاربردی برای کاربرانی است که علاقه زیادی به گوش دادن پادکست دارند. بسیاری از کاربران این برنامه را به یک برنامه با قابلیت های متنوع تشبیه کرده اند. این برنامه از تب تشکیل شده که در تب اول در قسمت بالا پادکست های عضو شده در این اپلیکیشن به چشم می خورد و در قسمت پائین کلیه پادکست های موجود از قدیم به جدید قرار گرفته اند. در تب بعدی امکان جستجو در میان پادکست ها فراهم شده است. همچنین در این زبانه بر اساس علائق کاربر پادکست هایی به وی پیشنهاد داده می شود.  در تب سوم یا Activity نیز تاریخچه فعالیت کاربر و دانلودها نمایش داده می شود. در بخش تنظیمات این برنامه نیز امکان تغییر اعلان ها و فعال سازی دانلود خودکار وجود دارد.

در نسخه جدید برای سیستم عامل iOS صفحه‌ی Now Playing بروزرسانی شده و امکاناتی نظیر تغییر سرعت پخش پادکست و یا تنظیم زمان پخش آن برای کاربر فراهم شده است. قابلیت تنظیم زمان پخش پادکست و امکان توقف آن در زمانی خاص می تواند بسیار مفید باشد. البته این ویژگی با یک سری مشکلات و باگ مواجه است که امید ایت در بروزرسانی های آینده برطرف شود. از ندیگر نقاط ضعف این اپلیکیشن می توان به عدم نمایش لینک ها در محتواهای به نمایش درآمده، عدم پشتیبانی از فرمت بخش بندی و عدم نمایش عکس کاور پادکست ها اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال