گوگل وعده داد: Maps به اپل‌واچ باز می‌گردد

همان‎طور که ممکن است بدانید، حتی با آن‎که به طریقی به اطلاع کاربران رسانده نشد، ناگهان پشتیبانی از تعدادی اپلیکیشن‎های مهم برای اپل‎واچ به پایان رسید. شرکت‎های گوگل، آمازون، eBay و Target همگی اپلیکیشن‎های اصلی خود را به دلایل نامعلومی دیگر در اپل‎واچ پشتیبانی نمی‎کنند. علاوه بر این، اپ گوگل‎مپس نیز جزو یکی از این انتخاب‎ها به […]

همان‎طور که ممکن است بدانید، حتی با آن‎که به طریقی به اطلاع کاربران رسانده نشد، ناگهان پشتیبانی از تعدادی اپلیکیشن‎های مهم برای اپل‎واچ به پایان رسید. شرکت‎های گوگل، آمازون، eBay و Target همگی اپلیکیشن‎های اصلی خود را به دلایل نامعلومی دیگر در اپل‎واچ پشتیبانی نمی‎کنند.

علاوه بر این، اپ گوگل‎مپس نیز جزو یکی از این انتخاب‎ها به شمار می‎رود. با وجود این حقیقت که برخی از افراد اعتقاد دارند اپلیکیشن‎ها نبایستی در ساعت‎های هوشمند به کار گرفته شوند، ولی این قابلیتی است که به هرحال افراد دوست دارند مزیت استفاده از آن را داشته باشند.

در هر صورت، اگر اپل‎واچ دارید و از عدم پشتیبانی گوگل‎مپس توسط گوگل بر روی ساعت‎هوشمند خود مایوس شده‎اید. این غول دنیای جستجو وعده داده است که پشتیبانی از این اپ را در آینده به گجت پوشیدنی اپل بر می‎گرداند.

شرکت گوگل اعلام کرده است:

“ما به پشتیبانی از اپل‎واچ در آخرین ریلیز اپلیکیشن خود برای iOS خاتمه دادیم اما منتظر از سرگیری مجدد آن در آینده باشید.”

دلیل اقدام گوگل در خصوص استفاده از این اپ در watchOS به نظر می‎رسد مرتبط با قابلیت محدود آن در اپل‎واچ باشد. گوگل‎مپس در مقایسه با اپ iOS خود چندین قابلیت را نداشت.

مشخص نیست که چه تعداد از کاربران اپل‎واچ به صورت منظم از گوگل‎مپس استفاده می‎کرده‎اند، اما از آن‎جایی‎که طراحان این اپ خبر حذف این اپ را اعلام نکرده‎اند، ما فرض می‎کنیم تعداد نصب‎ها از همان ابتدا آن‎قدر زیاد نبوده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال