گوگل با رشد فروش ۳۸۰ درصدی برای اولین بار در رده پنجم بازار بزرگ موبایل بریتانیا قرار گرفت

گزارش های اخیر نشان می دهد گوگل با فروش 1.600 هزار گوشی پیکسل از آغاز سال میلادی تاکنون حدود ۳۸۰ درصد رشد فروش داشته است. این رشد باعث شد تا برای اولین بار گوگل در بازار بریتانیا به مقام پنجم برند بزرگ موبایل تبدیل شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فروش این […]

گزارش های اخیر نشان می دهد گوگل با فروش 1.600 هزار گوشی پیکسل از آغاز سال میلادی تاکنون حدود ۳۸۰ درصد رشد فروش داشته است. این رشد باعث شد تا برای اولین بار گوگل در بازار بریتانیا به مقام پنجم برند بزرگ موبایل تبدیل شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فروش این تعداد گوشی پیکسل توسط گوگل سهم ۳.۳ درصدی از بازار بریتانیا را از آن این شرکت کرده است. رشد ۳۸۰ درصدی گوگل نیز به فروش پیکسل ۶ تعلق داشته است. از زمان عرضه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو در ۱۹ اکتبر ۲۰۲۱ تاکنون گوگل این گوشی‌های هوشمند را بخشی از خط تولید گوگل پیکسل قرار داده و وارد بازار کرده است.

 تراشه های این گوشی نیز از نوع تنسور بوده است و توانسته برخی منتقدین را با خود همسو کند. به نظر می رسد گوشی های گوگل به همراه اندروید ۱۲ توانسته مورد تقاضای افراد بسیاری قرار بگیرد. طبق گزارش منتشر شده توسط IDC در بازار بریتانیا اپل با سهم ۴۸.۴ درصدی و فروش ۲.۴ میلیون گوشی هوشمند در مقام نخست قرار دارد. پس از آن سامسونگ نیز حدود ۱.۵۸ میلیون دستگاه فروخته است که در رتبه دوم قرار میگرد.

نوکیا و اپل نیز هرکدام ۲۱۰ هزار و ۲۵۰ هزار گوشی فروخته اند که رتبه های سوم و چهارم به آنها تعلق میگیرد. در بازار گوشی های ایالات متحده نیز اپل در مقام اول قرار دارد به طوری که ۵۱ درصد از سهام بازار به این شرکت تعلق دارد. نسبت به سه ماهه اول سال پیش این شرکت با فروش ۱۹.۹ میلیون گوشی آیفون ۱۳، ۴۵ درصد افزایش فروش را تجربه کرده است. سامسونگ نیز با سهم ۲۸ درصدی از بازار در رتبه بعدی قرار میگیرد. رتبه های دیگر به گوگل و موتورولا تعلق دارد که به نظر می‌رسد توانسته اند در بازار ایالات متحده پیشرفت چشمگیری را کسب کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال