گوگل بسته امنیتی ماهانه برای گوشی‌های نکسوس و پیکسل را عرضه کرد

اول هر ماه میلادی نه تنها به معنای آغاز ماه است بلکه هم‎چنین تاریخی است که گوگل بسته‎ی امنیتی جدیدی را برای دستگاه‎های اندرویدی عرضه می‎کند. گوگل فکتوری ایمیج‎ها و فایل‎های OTA را منتشر کرده است که بسته‎ی امنیتی ماه می میلادی را در خود دارند. دستگاه‎های زیر آپدیت اندروید 7.1.2 را به همراه بسته‎ی امنیتی […]

اول هر ماه میلادی نه تنها به معنای آغاز ماه است بلکه هم‎چنین تاریخی است که گوگل بسته‎ی امنیتی جدیدی را برای دستگاه‎های اندرویدی عرضه می‎کند. گوگل فکتوری ایمیج‎ها و فایل‎های OTA را منتشر کرده است که بسته‎ی امنیتی ماه می میلادی را در خود دارند.

دستگاه‎های زیر آپدیت اندروید 7.1.2 را به همراه بسته‎ی امنیتی ماه می دریافت خواهند کرد: Pixel XL, Pixel, Nexus 6P، Nexus 5X, Nexus Player و Pixel C. گوشی‎‏های نکسوس 6 و نکسوس 9 به‎روزرسانی امنیتی با اندروید 7.1.1 را دریافت می‎کنند.

براساس گفته‎ی گوگل، تمامی دستگاه‎های گوگل تک آپدیت OTA را به همراه بسته‎ی امنیتی 5 می 2017 دریافت خواهند کرد. گرچه، چون این غول دنیای جستجو فایل‎های OTA و هم‎چنین فکتوری ایمیج‎ها را منتشر کرده است، مالکین دستگاه‎های نکسوس پیکسل می‎توانند به صورت دستی به‎روزرسانی امنیتی را نصب کنند.‎

به همراه این ایمیج‎ها، گوگل خبرنامه‎ی امنیت اندروید برای ماه می را نیز منتشر کرد که حاوی تمامی اطلاعات مربوط به تغییرات همراه با این به‎روزرسانی است. با این‎حال، می‎بایست اشاره کنیم که وخیم‎ترین این مشکلات یک آسیب‎پذیری مهم امنیتی است که باعث فراهم‎سازی امکان اجرای یک کد از راه دور بر روی یک دستگاه آلوده شده در زمان پردازش فایل‎های رسانه‎ای از طریق ایمیل، گردش در وب و MMC می‎شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال