گوگل دومین نسخه پیش نمایش Android Wear 2.0 را برای توسعه‌دهندگان عرضه کرد

گوگل دومین نسخه پیش نمایش Android Wear 2.0 را برای توسعه‌دهندگان عرضه کرد که به دنبال آن قابلیت‎های جدیدی معرفی و باگ‎ها اصلاح شده‎اند. به دنبال این نسخه به نظر می‎رسد شاهد معرفی پلت‎فرم API 24 به اندروید وِیر باشیم تا این پلت‎فرم سازگار با اندروید نوقا باشد. این نسخه هم‎چنین امکان استفاده از قابلیت […]

گوگل دومین نسخه پیش نمایش Android Wear 2.0 را برای توسعه‌دهندگان عرضه کرد که به دنبال آن قابلیت‎های جدیدی معرفی و باگ‎ها اصلاح شده‎اند. به دنبال این نسخه به نظر می‎رسد شاهد معرفی پلت‎فرم API 24 به اندروید وِیر باشیم تا این پلت‎فرم سازگار با اندروید نوقا باشد. این نسخه هم‎چنین امکان استفاده از قابلیت ژست‎های حرکتی با استفاده از مچ را در اختیار توسعه‎دهندگان شخص ثالث قرار می‎دهد.

طبق گفته‎ی گوگل، نسخه‎ی پیش نمایش 2 این موارد جدید را در بر خواهد داشت:

  • پلت‎فرم API 24 – ما نسخه‎ی API پلت‎‎فرم اندروید را به 24 ارتقاء دادیم تا با اندروید نوقا سازگاری داشته باشد. شما حالا می‎توانید compile sdk version ( نسخه‎ی بسته‎‎ی توسعه‎ی نرم‎افزاری کامپایل) پروژه‎ی پیش نمایش Android Wear 2.0 خود را به API 24 به‎روزرسانی کنید و ما پیشنهاد می‎کنیم که target sdk version را نیز به API 24 ارتقاء دهید.
  • بهینه‎سازی‎هایی در بخش کشوهای این‎ سیستم‎عامل- ما به عنوان بخشی از اولین نسخه‎ی پیش‎نمایش سیستم‎عامل Android Wear 2.0، wearable drawers را به همراه راهنمایی‎هایی در رابطه با طراحی تجربه‎ی کاربری (UX) به بهترین شیوه به منظور ادغام کشوی تعامل (action drawer) و مسیریابی (navigation drawer) در اپلیکیشن‎های شما برای این سیستم‎عامل لحاظ کردیم. در نسخه‎ی دوم، ما از امکان بررسی اجمالی wearable drawers پشتیبانی بیشتری فراهم کردیم تا کاربران به این کشوها به دنبال اسکرول کردن راحت‎تر دسترسی داشته باشند. سایر موارد تغییر یافته در رابط کاربری شامل مشاهده‎ی اجمالی خودکار و بستن کشوی مسیریابی و نشان دادن اولین عمل در مشاهده‎ی اجمالی WearableActionDrawer می‎شود. برای توسعه‎دهندگانی که می‎خواهند wearable drawer‎های سفارشی بسازند، ما صفت‎های محتویات کشو و نگاه اجمالی را به WearableDrawerView اضافه کرده‎ایم. و در نهایت، محتویات کشور مسیریابی را حالا می‎توان با فرا خواندن notifyDataSetChanged به‎روزرسانی کرد.

ژست‎های حرکتی با استفاده از مچ: از سال گذشته، کاربران قادر به این بوده‎اند که از طریق ژست‎های حرکتی توسط مچ در بین نوتیفیکیشن‎های اسکرول کنند. ما حالا این سیستم‎ را در اختیار توسعه‎دهندگان قرار داده‎ایم تا بتوانند از آن در اپلیکیشن‎های خود استفاده کنند. این امر کمک به استفاده از این گجت پوشیدنی با یک دست می‎دهد، برای اوقاتی که کاربران برای حمل کالاهای خریداری شده یا کمک به کودکان‎شان به دست‎های خود نیاز دارند.

توسعه‎دهندگانی که به دنبال توسعه‎ی اپلیکیشن برای اندروید وِیر 2.0 هستند می‎توانند به سایت پیش‎نمایش توسعه‎دهندگان گوگل (Developer Preview) بروند و این نسخه‎ی جدید را به همراه مستندات آن دانلود کنند. این سیستم‎عامل انتظار می‎رود در چند ماه آینده در اختیار مشتریان قرار گیرد و ویژگی‎هایی نظیر روش‎های جدید وارد کردن متن و غیره در اختیار آن‎ها بگذارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال