گوگل ویدئویی را در رابطه با نحوه مهاجرت از آیفون به گوشی‌های پیکسل خود منتشر کرد

معمولا زمانی که فردی یک پلت‎فرم گوشی‎هوشمند را انتخاب می‎کند، تمایل دارد تا سالیان سال به استفاده از آن ادامه دهد. علت این تصمیم به خاطر اکوسیستمی است که برای خدمات و اپلیکیشن‎های آن پول زیادی سرمایه‎گذاری شده است تا جابجایی به یک پلت‎فرم مجزا به معنای دوباره یادگیری تمامی موارد جدید، انتقال فایل‎ها و […]

معمولا زمانی که فردی یک پلت‎فرم گوشی‎هوشمند را انتخاب می‎کند، تمایل دارد تا سالیان سال به استفاده از آن ادامه دهد. علت این تصمیم به خاطر اکوسیستمی است که برای خدمات و اپلیکیشن‎های آن پول زیادی سرمایه‎گذاری شده است تا جابجایی به یک پلت‎فرم مجزا به معنای دوباره یادگیری تمامی موارد جدید، انتقال فایل‎ها و خرید مجدد اپلیکیشن‎های جدید باشد.

با توجه به این حرف، گوگل می‎خواهد تا کاری کند کاربران ساده‎تر بتوانند از گوشی‎های آیفون خود به پیکسل کوچ کنند و در همین رابطه ویدئوی جدیدی منتشر کرده که به کاربران نحوه‎ی انجام این کار را می‎آموزد. عملا این ویدئو به هدایت کاربران در فرآیند انتقال فایل‎ها از آیفون به پیکسل از طریق Quick Switch Adapter می‎پردازد.

نحوه‎ی انجام این کار از طریق اتصال کابل لایتنینگ از آیفون به پیکسل است، یعنی این‎که کاربران نیازی نیست نگران دانلود از فضای ابری باشند چون فایل‎ها از طریق کابل ارسال خواهد شد. باید پذیرفت مواردی وجود دارد که شما برای دانلود فایل‎ها باید وارد فضای ابری خود شوید ولی برای اکثریت فایل‎های دیگر این روش باید جواب دهد.

حالا باید صبر کرد و دید چه تعداد کاربر آیفون از دستگاه فعلی خود دست کشیده و به پیکسل گوگل رو می‎آورند. یقینا تفاوت‎های سخت‎افزاری وجود دارد، ولی همان‎طور که گفتیم، تعویض اکوسیستم می‎تواند یک فرآیند هزینه‎بر باشد، بنابراین چه کاربران آیفون بخواهند این هزینه را صرف کنند یا نکنند مشخص نیست ولی اقدامی است که باید انجام دهند.

این ویدئو را می‎توانید در زیر مشاهده کنید

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال