گوگل بخش اپلیکیشن هفته را از پلی استور حذف کرد

در اخبار ماه گذشته به استحضار شما رساندیم که گوگل بخش جدیدی تحت عنوان “اپلیکیشن رایگاه هفته” به پلی‎استور خود اضافه کرده است که در این بخش کاربران می‎توانند به راحتی اپلیکیشن‎هایی پولی که برای یک هفته رایگان هستند را پیدا کنند. قابلیت بسیار مفیدی بود، به خصوص اگر شما نیز اپلیکیشن‎های رایگان را دوست […]

در اخبار ماه گذشته به استحضار شما رساندیم که گوگل بخش جدیدی تحت عنوان “اپلیکیشن رایگاه هفته” به پلی‎استور خود اضافه کرده است که در این بخش کاربران می‎توانند به راحتی اپلیکیشن‎هایی پولی که برای یک هفته رایگان هستند را پیدا کنند. قابلیت بسیار مفیدی بود، به خصوص اگر شما نیز اپلیکیشن‎های رایگان را دوست دارید. اما عجیب است که گوگل این بخش را حذف کرده است.

براساس گزارشی که وب‎سایت Android Authority می‎دهد، ظاهرا گوگل این بخش را از پلی‎استور بدون ارائه‎ی دلیل خاصی برای انجام آن، حذف کرده است. ما بایستی اشاره کنیم هم‎چنان اپلیکیشن‎هایی که تخفیف خورده‎اند یا به صورت موقت به حالت رایگان در آمده‎اند نظر به رای منتشرکننده / طراحی اپلیکیشن وجود دارند ولی پیدا کردن این اپ‎ها حال اندکی سخت‎تر خواهد بود.

این امکان وجود دارد که این تصمیم موقتی باشد یا شاید گوگل در حال محک زدن این ویژگی قبل از به نهایی در آوردن آن بوده باشد. در هر صورت بایستی صبر کنیم و ببینیم ولی اگر به دنبال اپلیکیشن‎های پولی که رایگان شده‎اند می‎گردید، به نظر ما بایستی به روش قدیمی رو آورید که جستجو در گوگل و پیدا کردن وب‎سایت‎هایی است که داده‎های آن‎ها را ارائه داده‎اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال