گوگل برخی امکانات بدون کاربرد دستیار صوتی خود را حذف می کند

گوگل قصد دارد برخی امکانات بدون کاربرد دستیار صوتی خود را به طور کامل از این دستیار شخصی حذف کند. برخی امکانات مانند امکان تنظیم یادآوری بر مکان در این دستیار صوتی هرگز توسط کاربران استفاده نشده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل امکانات بدون کاربرد در دستیار صوتی خود از […]

گوگل قصد دارد برخی امکانات بدون کاربرد دستیار صوتی خود را به طور کامل از این دستیار شخصی حذف کند. برخی امکانات مانند امکان تنظیم یادآوری بر مکان در این دستیار صوتی هرگز توسط کاربران استفاده نشده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل امکانات بدون کاربرد در دستیار صوتی خود از جمله قابلیت های مبتنی بر مکان و خانواده را حذف میکند. این شرکت قصد دارد امکان تنظیم یادآوری مبتنی بر مکان و یادآوری به شخص خاص را به دلیل کم کاربرد بودن از دستیار صوتی گوگل اسیستنت حذف کند. این در حالی است که خبر حذف این قابلیت ها در سکوت خبری توسط گوگل اعلام شد.

 البته هنوز توضیحی در مورد دلیل حذف این قابلیت توسط گوگل ارائه نشده است. یادآوری های مبتنی بر مکان از سال ۲۰۱۸ به دستیار صوتی گوگل اضافه شد. هدف از ایجاد آن نیز راهکاری برای جلوگیری از فراموش کردن کارهای روزمره بوده است. با وجود حذف این قابلیت از دستیار صوتی همچنان کاربران می توانند برای یادآوری پیام خاصی را در زمانی مشخص دریافت کنند. امکان دارد برخی کاربران از این قابلیت یادآوری استفاده کنند و حذف آن می تواند خبر بدی برای آنها محسوب شود. طبق گزارش های اخیر این ویژگی چندان عملکرد مناسبی نیز نداشته است. به طوری که برخی از کاربران از عملکرد نامطلوب آن شکایات هایی را در ردیت منتشر کردند.

برخی کاربران در زمان اعلام گوگل حتی از وجود چنین امکاناتی نیز بی خبر بودند. از دیگر ویژگی بدون استفاده در این دستیار یادآوری به اعضای خانواده و یا شخص دیگری که به دستگاهی مشابه دسترسی دارد، است. هنوز زمان رسمی حذف این قابلیت ها مشخص نشده است اما برخی پیش بینی کردند گوگل قصد دارد قابلیت جدیدی به نام Memory را برای یادآوری ذخیره محتوای روی صفحه و موارد دیگر به این دستیار اضافه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال