گوگل قابلیت ارسال پیامک را از اپلیکیشن Hangouts حذف می‎کند

با توجه به این‎که گوگل اپلیکیشن‎های Hangouts Meet و Hangouts Chat را مشخصا با هدف قرار دادن کاربران شرکتی عرضه کرده است، کاربران نسخه‎ی مصرف‎کننده‎ی Hangouts با این نگرانی روبرو شدند که گوگل ممکن است این اپلیکیشن را حذف کند، گرچه این شرکت با اطمینان اعلام کرد چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.  با این وجود، گوگل […]

با توجه به این‎که گوگل اپلیکیشن‎های Hangouts Meet و Hangouts Chat را مشخصا با هدف قرار دادن کاربران شرکتی عرضه کرده است، کاربران نسخه‎ی مصرف‎کننده‎ی Hangouts با این نگرانی روبرو شدند که گوگل ممکن است این اپلیکیشن را حذف کند، گرچه این شرکت با اطمینان اعلام کرد چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

 با این وجود، گوگل در اپلیکیشن Hangouts خود تغییراتی اعمال خواهد کرد تا به دنبال آن با محصول ساده‎تری روبرو شویم، چون این شرکت قصد دارد قابلیت ارسال پیامک را از اپلیکیشن Hangouts حذف ‎کند. این اظهارنظر براساس ایمیلی است که یکی از کاربران انجمن Reddit از گوگل دریافت کرده که طی آن گوگل گفته است که به زودی قابلیت ارسال پیامک از این اپ حذف می‎شود و کاربران به زودی پیامی دریافت خواهند کرد که به آن‎ها اطلاع می‎دهد به دنبال یک اپلیکیشن جایگزین باشند.

در قسمتی از متن این ایمیل چنین آورده شده است “به کاربران اعلام می‎شود که اپلیکیشن پیام‎رسانی پیش‎فرض دیگری را که در حال حاضر بر روی گوشی‎ خود نصب دارند، انتخاب کنند. اگر چنین اپلیکیشنی وجود ندارد، آن‎ها مستقیما به گوگل پلی‎استور هدایت می‎شود تا یک اپلیکیشن ارسال پیامک انتخاب کنند. انتخاب یک اپلیکیشن پیام‎رسانی جدید پیام‎های کوتاه موجود را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. در اپلیکیشن پیام‎رسانی جدید امکان دسترسی به تمامی پیام‎ها وجود خواهد داشت.”

در حال حاضر محصولات دیگری از گوگل به عنوان جایگزین Hangouts مانند Allo و Android Messages وجود دارد، ولی ما حدس می‎زنیم برای افرادی که برای ارسال پیامک به Hangouts عادت کرده‎اند، وقت آن رسیده است برای نیازهای ارسال پیامک خود به اپلیکیشن دیگری رجوع کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال