گوگل مشکلات اتصال داده نکسوس 6 را برطرف کرده است

چندیست که بسیاری از کاربران در انجمن محصولات گوگل شکایات زیادی مبنی بر مشکلات سیستم اتصال شبکه‌ی داده‌ها در گوشی‌هوشمند نکسوس 6 را مطرح کرده‌اند که در پاسخ، گوگل اعلام کرده که توانسته مشکلات برخی از کاربران را برطرف کند. اینطور که گوگل اعلام کرده، GPS دلیل این مشکل بوده و باعث میشده تا سیستم […]

چندیست که بسیاری از کاربران در انجمن محصولات گوگل شکایات زیادی مبنی بر مشکلات سیستم اتصال شبکه‌ی داده‌ها در گوشی‌هوشمند نکسوس 6 را مطرح کرده‌اند که در پاسخ، گوگل اعلام کرده که توانسته مشکلات برخی از کاربران را برطرف کند. اینطور که گوگل اعلام کرده، GPS دلیل این مشکل بوده و باعث میشده تا سیستم شبکه داده‌ها نتواند به درستی به اینترنت متصل شود.

هر چند، با اینکه این بیانه از طریق گوگل و در تاریخ سوم آگوست در انجمن قرار گرفته، اما باز هم از روز 5 آگوست، بسیاری از کاربران به گزارش کردن این مشکل ادامه داده و همچنان هم نمی‌توانند به درستی از دستگاه خود استفاده کنند.

اگرچه برخی از کاربران موفق شده‌اند تا به‌روزرسانی مربوط به این مشکل را از سوی گوگل دریافت کنند، اما هنوز گوگل این آپدیت را برای تمامی کاربران و دارندگان نکسوس 6 عرضه نکرده است. به هر شکل هنوز هم بسیاری از کاربران این مشکل را گزارش می‌کنند و گوگل در پاسخ اعلام کرده که کاربران دستگاه خود را ری‌استارت کنند تا این مشکل برطرف شود. البته نباید تصور کنید که هر بار و برای استفاده از این شبکه، کاربران باید دستگاه خود را مجددا راه‌اندازی کنند، بلکه گوگل اشاره کرده که اگر هنوز نتوانسته‌اند آپدیت مربوط به این مشکل را مشاهده کنند، باید با راه‌اندازی مجدد دستگاه خود، آن را ببینند.

به نظر می‌رسد بیشتر افرادی که چنین مشکلی را دارند از مشتریان شرکت T-Mobile باشند. هر چند، برخی از کاربرانی که از شبکه مخابراتی T-Mobile استفاده می‌کنند، از برطرف شدن این مشکل خبر داده‌اند اما همچنان هم مشترکین این شرکت، تا حد زیادی با این موضوع در تکاپو هستند. با اینکه گوگل آپدیتی برای حل کردن این مشکل عرضه کرده، اما برخی از کاربران موفق شده‌اند تا خود این مشکل را برطرف کنند.

برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که با آپدیت کردن Google Connectivity Services از طریق گوگل‌پلی و با تغییر دادن تنظیمات مربوط به APN دستگاه، موفق به برطرف کردن این مشکل شده‌اند. هر چند این دسته از افراد با انجام این کار توانسته‌اند به اینترنت متصل شوند، اما سرعتی کمتر از آنچه که باید را تجربه کرده و احتمالا دستکاری‌های نرم‌افزاری را دلیل آن دانسته‌اند. به هر حال هنوز مشخص نشده که چه روشی می‌تواند به صورت کامل این مشکل را برطرف سازد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال