صفحه بندی نتایج گوگل به قابلیت اسکرول مداوم مجهز می‌شود

تاکنون نتایج موتور جستجوی گوگل در صفحات متعدد به کاربر نشان داده میشد. بطوری که برای دریافت اطلاعات بیشتر از موضوع جستجو شده باید به صفحه دوم گوگل مراجعه میشد. اما اکنون غول موتور جستجو قصد دارد نتایج جستجو را بصورت دیگری نمایش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل ویژگی جدیدی […]

تاکنون نتایج موتور جستجوی گوگل در صفحات متعدد به کاربر نشان داده میشد. بطوری که برای دریافت اطلاعات بیشتر از موضوع جستجو شده باید به صفحه دوم گوگل مراجعه میشد. اما اکنون غول موتور جستجو قصد دارد نتایج جستجو را بصورت دیگری نمایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل ویژگی جدیدی را برای صفحه نمایش نتایج در نظر گرفته است که به زودی پیاده سازی خواهد شد. بدین ترتیب دیگر نیاز به جابجایی در صفحات برای رسیدن به نتایج بیشتر نخواهد بود و کاربر می تواند با اسکرول کردن به آنها دست پیدا کند.

طبق اعلام گوگل در حساب توییتر خود، از این پس نتایج جستجو بصورت اسکرول ادامه دار به نمایش در می آید و دیگر خبری از چندین صفحه برای تقسیم نتایج نخواهد بود. بدین ترتیب کاربر راحت تر می تواند نتایج را مشاهده کند. نمایش نتایج بدین روش برای ۶ صفحه جستجو است و سپس برای دیدن دیگر نتایج باید گزینه مشاهده بیشتر را انتخاب کرد.

پیش از این قابلیتی مشابه برای نسخه موبایل در اختیار کاربران قرار گرفته بود. در آن زمان گوگل اعلام کرد این ویژگی برای افرادی که تمایل دارند تا اطلاعات بیشتری داشته باشند تا ۴ صفحه از نتایج جستجو را مرور می کند.

ویژگی جدید در نمایش نتایج گوگل از فید شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و توییتر الهام گرفته شده است. زیرا در آنها نیز محتوای جدید با اسکرول کردن نمایش داده می‌شوند و کاربران بی نیاز از کلیک روی گزینه پیت های بیشتر هستند. در حالت جدید نمایش در گوگل کاربران سریعتر به نتایج دسترسی خواهند داشت و بدین ترتیب قرار گیری در صفحه اول نتایج گوگل نیز اهمیت کمتری برای شرکت ها پیدا می کند.

این ویژگی قرار است در ابتدا برای جستجوهای انگلیسی و در ایالات متحده فعال شود و سپس در آینده به زبان های بیشتری نیز مجهز می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال