گوگل اولین اپلیکیشن‌های مستقل برای Android Wear 2 را معرفی کرد

گوگل که قرار است در سال آینده نسخه‌ی دوم سیستم‌عامل پوشیدنی خود را عرضه کند، اطلاعات جدیدی را در مورد این پلتفرم منتشر کرد. غول جستجوگر دنیای اینترنت سه برنامه‌ی مستقل را برای سیستم‌عامل Android Wear 2 در نظر دارد که بدون هیچ‌گونه اتصال به گوشی‌های‌هوشمند می‌تواند به خوبی پاسخ‌گوی نیاز کاربر باشند. برنامه‌ی اول […]

گوگل که قرار است در سال آینده نسخه‌ی دوم سیستم‌عامل پوشیدنی خود را عرضه کند، اطلاعات جدیدی را در مورد این پلتفرم منتشر کرد. غول جستجوگر دنیای اینترنت سه برنامه‌ی مستقل را برای سیستم‌عامل Android Wear 2 در نظر دارد که بدون هیچ‌گونه اتصال به گوشی‌های‌هوشمند می‌تواند به خوبی پاسخ‌گوی نیاز کاربر باشند.

برنامه‌ی اول گوگل Glide نام دارد؛ این برنامه‌ی پیام‌رسان ویدئویی می‌تواند به راحتی کاربران را با تصاویر زنده به یکدیگر متصل کند. با ضربه زدن بر روی نام فرد مورد نظر، کاربران به راحتی می‌توانند تماص تصویری برقرار و از دوربین ساعت خود به خوبی استفاده کنند. برنامه‌ی دوم که از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است Foursquare نام گرفته که به کاربران و مخصوصا مسافران پیشنهاد مکان‌هایی را برای خرید و خوردن و آشامیدن می‌دهد. برنامه‌ی سوم که میزان غذا و مایعات دریافتی کاربران را می‌سنجد به کاربران این امکان را می‌دهد تا بر روی سلامتی خود نظارت بیشتری داشته باشند. این برنامه نیز Lifesum نام گرفته است.

در حال حاظر، نسخه‌ی دوم سیستم‌عامل پوشیندنی گوگل در مرحله‌ی چهارم توسعه‌دهندگان قرار گرفته و بر روی برخی از ساعت‌ها قابل دانلود است. نسخه‌ی نهایی این پلتفرم قرار است در اوایل سال آینده‌ی میلادی منتشر شود. علاوه بر برنامه‌های مستقل، نسخه‌ی دوم سیستم‌عامل اندروید ویئر قابلیت‌های جدیدی را نظیر اپ‌استور جداگانه، بهبود بخش پیام‌رسان و رابط کاربری به ساعت‌های پشتیبانی شده اضافه می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال