شایعه: گوگل قصد تولید یک گوشی بزرگ غیر پیکسلی دارد

در اخبار قبلی به استحضار رساندیم که اسم رمزی که گوگل برای گوشی‎های Google Pixel 2 و Google Pixel XL 2 استفاده خواهد کرد اسامی دو ماهی است. نام رمز گوشی کوچک‎تر Pixel 2 گفته می‎شود “walleye” و برادر بزرگتر آن یعنی Pixel XL 2 ماهی “muskie” است. با توجه به اندازه‎ی این دو ماهی مشخص شد […]

در اخبار قبلی به استحضار رساندیم که اسم رمزی که گوگل برای گوشی‎های Google Pixel 2 و Google Pixel XL 2 استفاده خواهد کرد اسامی دو ماهی است. نام رمز گوشی کوچک‎تر Pixel 2 گفته می‎شود “walleye” و برادر بزرگتر آن یعنی Pixel XL 2 ماهی “muskie” است. با توجه به اندازه‎ی این دو ماهی مشخص شد که هرکدام به کدام گوشی تعلق دارد. حال به نظر می‎رسد که گوشی بزرگتری نیز در راه است.

گزارشی امروز منتشر شده است که با نقل قول از منابع خبری مختلف اعلام می‎کند که گوشی دیگری با برند گوگل تحت اسم رمز “taimen” سال جاری عرضه خواهد شد. گفته می‎شود این گوشی عضو خانواده‎های پیکسل‎ها نیست. اگر عنوان taimen را در گوگل جستجو کنید متوجه می‎شوید که بزرگترین ماهی سالمون است یعنی این گوشی از یک نمایشگر بسیار بزرگ بهره می‌‎برد. اگر به یاد بیاورید “shamu” نام رمزی بود که برای گوشی نکسوس 6 اینچی نکسوس 6 به کار گرفته شد که موتورولا آن را ساخت.

آیا گوگل قصد دارد سری گوشی‎های نکسوس خود را که در سال 2010 با گوشی Nexus One معرفی کرد، دوباره ایجاد کند؟ 2016 سالی بود که بدون عرضه‎‎ی دستگاهی از سری گوشی‎های نکسوس از زمان ساخت گوشی مذکور توسط اچ‎تی‎سی، سپری شد. آخرین مدل‎هایی که برند نکسوس را بر خود می‎دیدند گوشی‎های Nexus 6P و Nexus 5X بودند که در سال 2015 به بازار وارد شدند. این دو گوشی به ترتیب توسط شرکت‎های هوآوی و ال‎جی ساخته شدند. با آن‎که اچ‎تی‎سی شایعه شده بود در سال 2016 گوشی‎های پیکسل گوگل را خواهد ساخت ولی این دو گوشی تحت اسامی Google Pixel و Google Pixel XL وارد بازار شدند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال