مدت زمان لازم برای ری‎بوت شدن در اندروید O به نصف می‎رسد

موارد متعددی وجود دارند که باعث می‎شود استفاده از یک سیستم‎عامل گوشی‎هوشمند خوب به شمار رود مانند اینترفیس کاربری، طراحی کلی، قابلیت‎ها، در دسترس‎پذیری، راحتی و البته سرعت آن، در حالی‎که این موارد می‎توانند بستگی به سخت‎افزار هم داشته باشند اما بهینه‎سازی نرم‎افزار برای سخت‎افزار هم تاثیرگذار است. گوگل در اندروید O به این قضیه […]

موارد متعددی وجود دارند که باعث می‎شود استفاده از یک سیستم‎عامل گوشی‎هوشمند خوب به شمار رود مانند اینترفیس کاربری، طراحی کلی، قابلیت‎ها، در دسترس‎پذیری، راحتی و البته سرعت آن، در حالی‎که این موارد می‎توانند بستگی به سخت‎افزار هم داشته باشند اما بهینه‎سازی نرم‎افزار برای سخت‎افزار هم تاثیرگذار است. گوگل در اندروید O به این قضیه رسیدگی می‎کند.

در طول کنفرانس I/O 2017، این شرکت یکی از تغییراتی را معرفی کرد که کاربران می‎توانند در Android O آن را مشاهده کنند، یعنی زمان ری‎بوت شدن برای گوشی به نصف تقلیل پیدا خواهد کرد و ظاهرا به نسبت نسل قبلی اندروید یعنی اندروید نوقا 7.0، دو برابر سریع‎تر است. گوگل در خصوص مواردی که قصد تغییر آن را دارند جزئیاتی فاش نکرده اما بدون شک Android O سریع‎تر است.

گوگل اپلیکیشن Sheets را به عنوان مثال نام برد و اظهار داشت که با اندروید O، سرعت Sheets دو برابر بیشتر نشان داده شده است. این افزایش سرعت گفته شده در تمامی بخش‎های این سیستم‎عامل به کار گرفته می‎شود، بنابراین جالب خواهد بود نحوه‎ی عملکرد آن را در دنیای واقعی مشاهده کنیم. با توجه به این‎که عرضه‎ی این نسخه از اندروید به اواخر تابستان موکول شده، برخی از کاربران با توجه به نوع دستگاه خود ممکن است به‎روزرسانی مربوط به آن را در سال 2018 دریافت کنند.

گرچه، گوگل طرح بتای اندروید O را در اختیار عموم قرار داده است تا افراد علاقه‎مند بتوانند نسخه‎ی بتای این سیستم‎عامل را محک بزنند. البته با توجه به بتا بودن این نسخه از اندروید برخی از قابلیت‎ها ممکن است به درستی کار نکنند یا در بیلد نهایی تغییراتی صورت گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال