آتش‌بس گوگل و فیسبوک؛ از این پس جستجو از روی گوشی موبایل راحت‌تر و بهتر خواهد بود

در ظاهر کار به نظر نمی‌رسد که شرکت‌های بزرگ گوگل و فیسبوک هیچگونه رقابت خاصی با هم داشته باشند. شرکت مشهور و صاحب نام گوگل در زمینه‌های مختلفی همچون جستجو، ایمیل، پلتفرم اندروید و دیگر موارد این چنینی فعال است. این در حالی است که کمپانی فیسبوک به طور اختصاصی در حیطه شبکه‌های اجتماعی، بسیار […]

در ظاهر کار به نظر نمی‌رسد که شرکت‌های بزرگ گوگل و فیسبوک هیچگونه رقابت خاصی با هم داشته باشند. شرکت مشهور و صاحب نام گوگل در زمینه‌های مختلفی همچون جستجو، ایمیل، پلتفرم اندروید و دیگر موارد این چنینی فعال است. این در حالی است که کمپانی فیسبوک به طور اختصاصی در حیطه شبکه‌های اجتماعی، بسیار نام آشنا و مشهور است. البته گرچه این شرکت به تازگی با بهبود بخشی الگوریتم جستجوی خود به جایی رسیده است که بسیاری از اهالی تکنولوژی به این فکر می‌کنند که شاید این کمپانی قصد رقابت نزدیک با شرکت گوگل را داشته باشد.

با تمام این تفاسیر، طی خبرهایی که به تازگی در رسانه‌‌ها منتشر شده است، شرکت‌های گوگل و فیسبوک قصد دارند در این حوزه همکاری مشترکی داشته باشند. در طی مراسمی رسمی از جانب شرکت آلفایت که کمپانی گوگل یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آن به حساب می‌آید، قرار شد نتایج جستجوهای انجام شده توسط جستجوگر گوگل به طور کامل شما را به نسخه موبایل اپلیکیشن فیسبوک منتقل نماید. موارد به نمایش در آمده شامل اطلاعات عمومی مربوط به حساب کاربری هر فرد و همچنین پیوندهای عمیق‌تر هستند که ممکن است فرد را به دیگر بخش‌های برنامه فیسبوک انتقال دهد.

با کلیک بر روی لینک‌های به نمایش درآمده به بخش‌های مختلف اپلیکیشن موبایلی فیسبوک، بسته به محتوای در حال جستجو منتقل خواهید شد. با توجه به اطلاعات و خبرهای منتشر شده این طور به نظر می‌رسد که در حال حاضر این قابلیت تنها منحصر به سیستم عامل اندروید باشد. البته با این وجود شرکت گوگل چند ماه پیش این چنین قابلیتی را برای مرورگر سافاری سیستم عامل iOS معرفی کرد اما به دلیل اینکه این مورد تنها شبکه اجتماعی فیسبوک محدود می‌شود، پس فعلا این ویژگی را در سیستم عامل اندروید خواهید دید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال