جستجوی گوگل اکنون قابلیت نمایش مدت زمان بازدید از مکان‌های خاص را دارد

اخیرا، گوگل راهی جدید به منظور پیدا کردن پروازها با قیمت مناسب پیدا کرده است، ولی حالا این شرکت می‎خواهد برنامه‎ریزی مدیریت زمانی شما، در همین حین که بهترین مقصد را انتخاب کرده‎اید، خوب باشد. بنابراین به زودی این غول دنیای اینترنت شروع به نمایش میانگین مدت زمانی خواهد کرد که یک فرد در یک […]

اخیرا، گوگل راهی جدید به منظور پیدا کردن پروازها با قیمت مناسب پیدا کرده است، ولی حالا این شرکت می‎خواهد برنامه‎ریزی مدیریت زمانی شما، در همین حین که بهترین مقصد را انتخاب کرده‎اید، خوب باشد. بنابراین به زودی این غول دنیای اینترنت شروع به نمایش میانگین مدت زمانی خواهد کرد که یک فرد در یک مکان خاص سپری می‎کند. جالب است، این ویژگی به نظر می‎رسد که در سرویس جستجوی گوگل و نه نقشه‎های گوگل نمایان خواهد شد، ولی نباید جای شگفتی داشت که در نهایت در سرویس نقشه‎ها به کار گرفته شود.

نحوه‎ی عمل این قابلیت به این شیوه است که زمانی که شما به دنبال یک مکان می‎گردید، ممکن است یک بخش جدید به اسم “بازدید خود را برنامه‎ریزی کنید” بر روی کارت مربوط به آن مکان قرار داشته باشد که به شما بگوید افراد مختلف چقدر تمایل به ماندن در آن مکان دارند. به عنوان مثال گوگل تخمین می‎زند که افراد مختلف تمایل به این دارند که 2 ساعت زمان صرف بازدید از پارک دروازه طلایی در سان فرانسیسکو کنند.

به نظر می‎رسد که این قابلیت محدود به مقاصد توریستی، مکان‎های تاریخی محبوب و شاید مکان‎هایی نظیر موزه‎ها خواهد بود. گرچه، ما واقعا امیدواریم که سریعا به سایر مکان‎ها نظیر مطب دکترها نیز گسترش پیدا کند، محلی که وقت انتظار زیادی صرف آن‎جا می‎شود و خوب است قبل از بیرون از رفتن از خانه بدانیم چه مدت زمانی باید در آن محل معطل شویم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال