29 فروردین ماه از اپلیکیشن جدید گوگل ارث رونمایی می‎شود

گوگل ارث، که زمانی جالب‎ترین راه برای قرارگیری کاربران در شهرها یا موقعیت‎های دوردست و “گشت و گذار” در بین خیابان‎ها بوده، به طور کل تغییر یافته است. غول دنیای جستجو در اینترنت دعوت‎نامه‎هایی را برای افراد و شرکت‎های مختلف ارسال و اظهار داشته است که در تاریخ 29 فروردین ماه از گوگل ارث جدید […]

گوگل ارث، که زمانی جالب‎ترین راه برای قرارگیری کاربران در شهرها یا موقعیت‎های دوردست و “گشت و گذار” در بین خیابان‎ها بوده، به طور کل تغییر یافته است. غول دنیای جستجو در اینترنت دعوت‎نامه‎هایی را برای افراد و شرکت‎های مختلف ارسال و اظهار داشته است که در تاریخ 29 فروردین ماه از گوگل ارث جدید رونمایی می‎شود. در نسخه‎ی فعلی این سرویس، کاربر می‎تواند از قابلیت Google Street Level به منظور مسیریابی در اراضی خارجی و گردش در بین تصاویر سه‎بعدی از شهرهای مهم استفاده کند. با امکان Maps Gallery کاربر می‎تواند وقوع زلزله‎ها و پرواز هواپیماها را در زمان آنی مشاهده کند. به نظر می‎رسد که بیشتر از چیزی جز تصادف باشد که گوگل از نسخه‎ی جدید گوگل ارث چهار روز پیش از روز جهانی زمین رونمایی خواهد کرد که هر سال 2 اردیبهشت‎ماه جشن گرفته می‎شود.

در آبان‎ماه، Google Earth VR معرفی شد. در حال حاضر هدست HTC Vive قادر به استفاده‎ی رایگان از آن است تا کاربران بتوانند قدم زدن در خیابان‎های یک شهر زیبا را به راحتی از اتاق خود تجربه کنند. کاربران هم‎چنین می‎توانند “بر فراز” مناطق جغرافیایی مشهور در آیند و بر روی بزرگترین قله‎های سیاره‎ی زمین بیاستند.

اپلیکیشن گوگل ارث زندگی خود را به عنوان یک نمایاب سه‎بعدی زمین در سال 2001 شروع کرد، اپلیکیشنی که شرکتی به اسم Keyhold توسعه‎ی آن را برعهده داشت. این شرکت که توسط سازمان سیا بنیان‎گذاری شده بود سه سال بعد توسط گوگل خریداری شد. یک سال بعد از آن، در سال 2005، این نرم‎افزار به گوگل ارث تغییر نام داد.

در اوایل سال 2010 این اپ بر روی گوشی Nexus One در کنگره جهانی موبایل توسط اریک اشمیت به نمایش گذاشته شد و مدتی بعد از آن گوشی‎های اندرویدی دارای سیستم‎عامل اندروید 2.1 یا بالاتر قادر به دریافت این اپ شدند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال