هفتم مهر، زمان رسمی معرفی نکسوس‌های جدید گوگل

سرانجام گوگل به صورت رسمی از کنفرانس 29 سپتامبر (هفتم مهر) خود خبر داد و با شعار “به ما بپیوندید”، همگان را برای معرفی نکسوس‌های بعدی آماده کرد. انتظار می‌رود که در کنار معرفی این گوشی‌های هوشمند، شاهد معرفی چیزهایی دیگر همچون معرفی کامل اندروید مارشمالو و … باشیم. اما همانطور که پیشتر نیز اخبار […]

سرانجام گوگل به صورت رسمی از کنفرانس 29 سپتامبر (هفتم مهر) خود خبر داد و با شعار “به ما بپیوندید”، همگان را برای معرفی نکسوس‌های بعدی آماده کرد. انتظار می‌رود که در کنار معرفی این گوشی‌های هوشمند، شاهد معرفی چیزهایی دیگر همچون معرفی کامل اندروید مارشمالو و … باشیم.

اما همانطور که پیشتر نیز اخبار آن را منتشر ساخته بودیم، کمپانی گوگل برای تولید محصولات جدیدش، از شرکت‌های هوآوی و ال‌جی کمک گرفته و قرار است دو گوشی با صفحه‌نمایش‌های 5.2-اینچی و 5.7-اینچی را معرفی نماید. همچنین پیشتر نیز شایعه شده که این محصولات جدید، Nexus 5X و Nexus 6P نام دارند که گوشی اول مربوط به محصول جدید ال‌جی و گوشی دوم مربوط به محصول جدید هوآوی می‌باشد.

تصاویری که پیشتر نیز از این محصولات منتشر شده‌اند، سنسورهای اسکنر اثر انگشت را با پشتیبانی از سیستم پرداخت Android Pay تایید می‌کنند. همچنین به نظر می‌رسد که Nexus 5X یا همان نکسوس 5 (2015)، به فوکوس لیزری که پیشتر در پرچم‌داران اخیر ال‌جی استفاده شده نیز مجهز گردند.

البته گوگل تنها قصد ندارد از گوشی‌های جدید خود در این کنفرانس رونمایی کند. بلکه شاهد معرفی یک Chromecast جدید – که گزارش شده سرعتی بالاتر و اندازه‌ای بزرگتر نسبت به قبل دارد – نیز خواهیم بود. همینطور گوگل قصد دارد تا دانگلی جدید با نام Chromecast Audio را نیز معرفی کند تا پخش آنلاین موسیقی و به اشتراک گذاری آن، بسیار ساده‌تر از گذشته گردد.

به هر حال، این تمام چیزی است که ما در مورد مراسم هفتم مهر گوگل می‌دانیم. تصور می‌کنید که گوگل دیگر چه برنامه‌هایی برای حضار خواهد داشت؟ آیا می‌توانیم در این مراسم شاهد انتشار اطلاعاتی در مورد سیستم‌عامل اندروید نیز بشنویم؟

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال