لامپ هوشمند گوگل با پشتیبانی از دستیار هوشمند برای کارمندان این شرکت تولید شده است

گوگل اخیراً یک لامپ هوشمند برای کارمندان خود طراحی و تولید کرده است که می تواند از دستیار هوشمند پشتیبانی کند. به گفته این شرکت در توییتر این لامپ تنها توسط کارمندان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در بیرون از شرکت و در بازار موجود نخواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

گوگل اخیراً یک لامپ هوشمند برای کارمندان خود طراحی و تولید کرده است که می تواند از دستیار هوشمند پشتیبانی کند. به گفته این شرکت در توییتر این لامپ تنها توسط کارمندان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در بیرون از شرکت و در بازار موجود نخواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل اخیراً تصویری از یک لامپ هوشمند در توییتر منتشر کرده که نام آن را dLight خوانده است. وی در این توییت گفته است گوگل تصمیم ندارد این لامپ را در خارج از شرکت عرضه کند.

این لامپ هوشمند با یک ستون باریک برای پایه دایره ای شکل به رنگ سفید روشن طراحی شده که همانند محصولی از فروشگاه های اپل است. کلیه کاربران امکان استفاده از نور لامپ در زوایای مختلف را خواهند داشت و حتی می توانند نور آن را به سمت دلخواه هدایت کنند.

همچنین امکان تنظیم میزان روشنایی و تغییر دمای نور در این لامپ وجود دارد. طبق اسنادی که در اف سی سی منتشر شده این لامپ می تواند به اینترنت متصل شده و دستیار هوشمند گوگل نیز پشتیبانی می‌کند و همچنین برچسبی به عنوان هی گوگل روی آن حک شده است. به گفته گلد طراح گوگل پورت USB-C نیز در آن تعبیه شده است. پیش از این نیز گوگل یک هدفون با نام گوگل برای کارمندان خود در سال ۲۰۱۷ تولید کرده بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال