هاب ویژه گوگل برای جستجوگران در مورد بیماری کرونا

شرکت گوگل در راستای مبارزه با ویروس کرونا هاب ویژه ای را طراحی کرده است که به کاربران در مورد جستجوی کرونا کمک می کند. کلیه کاربران می توانند از طریق این هاب به آخرین اخبار در مورد شیوع ویروس کرونا دست پیدا کنند. اکنون دسترسی به اطلاعات و آمارها در مورد این ویروس از […]

شرکت گوگل در راستای مبارزه با ویروس کرونا هاب ویژه ای را طراحی کرده است که به کاربران در مورد جستجوی کرونا کمک می کند. کلیه کاربران می توانند از طریق این هاب به آخرین اخبار در مورد شیوع ویروس کرونا دست پیدا کنند. اکنون دسترسی به اطلاعات و آمارها در مورد این ویروس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی مجله خبری تکنا و به نقل از Engadget، با سرچ کلمه coronavirus در گوگل کلیه اطلاعات مربوط به این ویروس بصورت جداگانه و دسته بندی شده از سایت سازمان بهداشت جهانی برای کاربر نمایش داده خواهد شد. بدین ترتیب کلیه اطلاعات مورد نیاز کاربران سریعتر و با یک سرچ ساده در دسترس خواهد بود.

اطلاعاتی همچون علائم مهم ابتلا، درمان‌های احتمالی و روش‌های پیشگیری بصورت دسته بندی شده در این هاب وجود دارد. همچنین آخرین توئیت های مقامات کشورها و پرسش و پاسخ هایی در زمینه این ویروس در دسترس خواهد بود. در بخش آماری نیز اطلاعاتی در مورد افراد مبتلا، بهبودیافتگان و قربانیان در هر کشور بصورت مجزا اختصاص داده شده است. این پلتفرم اکنون به زبان انگلیسی بوده و قرار است بزودی زبان های دیگر نیز به آن اضافه شود. این هاب اطلاعات ویژه ای را برای ایالات آمریکا در اختیار این شهروندان قرار می دهد. گوگل تلاش دارد تا در آینده این موضوع را برای کشورهای دیگر نیز آماده کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال