گوگل فروشگاه آنلاین محصولاتش را افتتاح کرد

اینکه کمپانی‌های بزرگ و سرشناس راه خرید محصولات خود را برای کاربران آسان‌تر می‌کنند، همیشه باعث خوشحالی کاربران و طرفداران آن برند می‌شود. چرا که می توانند خریدی لذت بخش، بدون واسطه و اورجینال داشته باشند. ظاهرا در پی این سیاست، کمپانی بزرگ گوگل هم بیکار ننشسته و فروشگاه آنلاین جدیدی را برای فروش گجت‌های […]

اینکه کمپانی‌های بزرگ و سرشناس راه خرید محصولات خود را برای کاربران آسان‌تر می‌کنند، همیشه باعث خوشحالی کاربران و طرفداران آن برند می‌شود. چرا که می توانند خریدی لذت بخش، بدون واسطه و اورجینال داشته باشند. ظاهرا در پی این سیاست، کمپانی بزرگ گوگل هم بیکار ننشسته و فروشگاه آنلاین جدیدی را برای فروش گجت‌های خود افتتاح کرده است و کاربران می‌توانند برای خرید گجت‌های گوگل به جای گوگل‌پلی به گوگل استور مراجعه کنند.
در این فروشگاه انواع محصولات گوگل از ترموستات نست(nest) گرفته تا گجت‌های پوشیدنی اندروید، انواع کیبوردهای نکسوس، لوازم جانبی گوگل گلس، کاورهای مختلف ، انواع شارژر و کروم کست عرضه می‌شود. گوگل به مناسبت افتتاح این فروشگاه، ارسال رایگان محصولات خریداری شده توسط کاربران را، برای مدت محدودی در نظر گرفته‌است.
از این پس گوگل استور برای خرید گجت‌های الکترونیکی گوگل جایگزین گوگل پلی می‌شود اما گوگل‌پلی همچنان به عنوان فروشگاه اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و خدمات نرم افزاری، به فعالیت خود ادامه خواهد داد. هر کاربری که اخیرا گجتی را از گوگل پلی خریداری کرده است، ارسال آن به دلیل همین نقل و انتقالات فروشگاهی، به تاخیر افتاده است اما گوگل قول آن را داده تا به زودی تمامی سفارشات به گوگل استور منتقل شده و ارسال خواهند شد.
جالب است بدانید این فروشگاه فعالیت خود را همزمان با عرضه لپتاپ کروم‌بوک پیکسل 1000 دلاری آغاز کرده و در ابتدای محصولات این فروشگاه، همین لپتاپ به چشم می خورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال