نسخه 4.3 اپلیکیشن مترجم گوگل در اندروید 6 همه منوهای گوشی را تحت نظر خواهد داشت

قبلاً برای ترجمه یک متن در گوشی همراه نیاز بود تا متن را کپی کرده و به اپلیکیشن مترجم برده و سپس متن ترجمه‌شده را کپی کرده و به جایی که نیاز داریم ببریم. این پروسه خسته‌کننده دامن‌گیر اکثر کاربران بود. به نظر می‌رسد گوگل به خوبی به این مسئله واقف است و این مشکل […]

قبلاً برای ترجمه یک متن در گوشی همراه نیاز بود تا متن را کپی کرده و به اپلیکیشن مترجم برده و سپس متن ترجمه‌شده را کپی کرده و به جایی که نیاز داریم ببریم. این پروسه خسته‌کننده دامن‌گیر اکثر کاربران بود. به نظر می‌رسد گوگل به خوبی به این مسئله واقف است و این مشکل را برای تمام کاربرانی که از نسخه 6 سیستم‌عامل اندروید استفاده خواهند کرد، بر طرف کرده است. در نسخه جدید اپلیکیشن مترجم گوگل، هرکجا که متنی را کپی کنید، گزینه‌ای برای ترجمه وجود خواهد داشت.

این امکان را می‌توان در قسمت Contextual Selection یافت و پس از انتخاب واژه در منوی باز شده قسمت Translate برای ترجمه معنی کلمه باز می‌شود.

nexus2cee_translate_systemwide_1-329x585 nexus2cee_translate_systemwide_2-329x585

بدیهی است که وجود چنین امکانی بسیار کاربردی و مفید خواهد بود و به این ترتیب آخرین نسخه اپلیکیشنِ مترجمِ گوگل تمامی واژ‌های موردنظر شما را به راحتی ترجمه می‌کند.

این یکی از قابلیت‌های جدید نسخه 6.0 سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که گوگل چه تدابیر دیگری در زمینه فعالیت‌های متنی، در اندروید بعدی اندیشیده است؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال