اپلیکیشن مترجم گوگل حالا مستقیما از داخل سایر اپلیکیشن‌ها می‌تواند به ترجمه بپردازد

تصور کنید که در حال فرستادن پیغامی در برنامه‌ی WhatsApp به فرد دیگر در کشوری دیگر هستید و به زبان آن کشور را نمی‌توانید صحبت کنید. صحبت کردن با چنین شخصی بسیار کار دشواری بوده و شما به برنامه‌ی نیاز دارید که بتوانید متن‌های مورد نظر را ترجمه کنید. به همین منظور، مجبور می‌شوید تا متن […]

تصور کنید که در حال فرستادن پیغامی در برنامه‌ی WhatsApp به فرد دیگر در کشوری دیگر هستید و به زبان آن کشور را نمی‌توانید صحبت کنید. صحبت کردن با چنین شخصی بسیار کار دشواری بوده و شما به برنامه‌ی نیاز دارید که بتوانید متن‌های مورد نظر را ترجمه کنید. به همین منظور، مجبور می‌شوید تا متن مورد نظر را کپی کرده و داخل برنامه‌‌ای همچون برنامه‌ی مترجم گوگل، آن را جایگذاری کرده، متوجه ترجمه شده و دوباره آن را دورن اپلیکیشن پیام رسان خود وارد کنید. طبیعتا انجام چنین کاری بسیار وقت‌گیر بوده؛ به همین علت گوگل قصد دارد ویژگی جدیدی را در برنامه‌ی مترجم خود در اندروید قرار دهد که بر اساس آن کاربر بدون هیچ‌گونه زحمت خاصی می‌تواند ترجمه‌ی متن مورد نظر را درون برنامه مشاهده کند.

اپلیکیشن مترجم گوگل حالا مستقیما از داخل سایر اپلیکیشن‌ها می‌تواند به ترجمه بپردازد

گوگل در جدیدترین به‌روز رسانی خود برای برنامه‌ی مترجم گوگل در اندروید، این امکان را فراهم کرده تا کاربر بتواند با انتخاب متن خاصی، برنامه‌ی مترجم گوگل را فعال کرده و در همان لحظه ترجمه را دریافت کند. بنابراین دیگر کاربر برای ترجمه‌ی متن‌های خود نیاز به ترک برنامه ندارد و ترجمه‌ی متن‌های سخت و دشوار به راحتی انجام می‌پذیرد.

البته توسعه‌دهندگان باید این قابلیت را به برنامه‌ی خود بیفزایند و طبیعتا انجام چنین کاری ممکن است کمی وقت‌گیر باشد. به هرحال گوگل قول داده تا سه برنامه‌ی محبوب TripAdvisor،WhatsApp و LinkedIn زودتر از دیگر برنامه‌ها به این ویژگی دست یابند. بنابراین اگر با پیغامی مبنی بر به‌روز رسانی برنامه‌های خود مواجه شدید، بهتر است هر چه سریع‌تر اقدام به آپدیت آن‌ها کنید چرا که ممکن است برنامه‌های موجود در گوشی شما نیز به این قابلیت دست یابند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال